Η ζήτηση για δεξαμενόπλοια παλαιάς τεχνολογίας είναι αρκετά σημαντική, ενισχύοντας τις τιμές των περισσότερων πλοίων 15ετίας σε υψηλότερα επίπεδα από τις προσδοκίες της αγοράς. Οι ναύλοι της αγοράς υγρών καυσίμων έχουν διορθώσει σημαντικά, αλλά η διόρθωση αυτή δεν επηρέασε πολύ τις τιμές των περιουσιακών στοιχείων.

Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Xclusiv Shipbrokers:

-Στην κατηγορία των VLCC, ένα πλοίο ηλικίας 5 ετών έχει χάσει μόνο 4% από την αρχή του έτους (με τρέχουσα αξία στα 96 εκατ. δολάρια ΗΠΑ), ένα VLCC ηλικίας 10 ετών είναι σχεδόν 9% χαμηλότερα από τον Ιανουάριο του 2023 (70 εκατ. δολάρια ΗΠΑ), ενώ ένα VLCC ηλικίας 15 ετών έχει χάσει περίπου 5% και αποτιμάται τώρα στα 57 εκατ. δολάρια ΗΠΑ. Προχωρώντας προς τα κάτω στα μεγέθη, το τμήμα Suezmax έχει σημειώσει αύξηση (περίπου 3%) στα πλοία 15 ετών με την τιμή τους να είναι τώρα γύρω στα USD 39 εκατομμύρια.

– Επιπλέον, η τιμή του 10ετούς Suezmax έχει επίσης αυξηθεί σε σύγκριση με την αρχή του έτους και κυμαίνεται πλέον γύρω στα 55 εκατ. δολάρια, ενώ η τρέχουσα τιμή του 5ετούς Suezmax είναι στα 72 εκατ. δολάρια, σχεδόν 7% υψηλότερη από την αρχή του έτους.

– Οι τιμές των 5ετών, 10ετών & 15ετών Aframax/ LR2 είναι επίσης αυξημένες κατά περίπου 2%, 4% και 3% αντίστοιχα από έτος σε έτος, και οι τιμές τους είναι στα USD 63 εκατ, USD 51 εκατ. & USD 37 εκατ. αντίστοιχα.

– Τέλος, στο μέγεθος MR, οι τιμές είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα για τα πλοία 5ετίας και 10ετίας, ενώ η τιμή του MR2 15ετίας είναι περίπου 5% υψηλότερη από την αρχή του έτους.

Διαβάστε ακόμη

Ρεύμα: Τι αλλάζει στα τιμολόγια – Στο γραφείο Σκυλακάκη το σχέδιο για την κατάργηση των έκτακτων μέτρων

Πλειστηριασμοί: Τα «απομεινάρια» του Carouzos Gate και ένα «χρυσό» πρατήριο (pics)

Ο πύρινος εφιάλτης, η Ζανέτ έχει κέφια (για εξώδικα), οι μνηστήρες της Αττικής Οδού, τα διαμερίσματα της Lamda και οι Ελληνες κροίσοι της Σερίφου 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ