Η καταναλωτική φρενίτιδα της Black Friday φαίνεται πως επηρέασε σημαντικά τους Έλληνες καταναλωτές και στις αγορές τους από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του eRetail Audit, o συνολικός τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων την Black Friday αυξήθηκε κατά 210% συγκριτικά με τις τέσσερις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου (ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2018 ήταν 153%) με 180 από συνολικά 287 ηλεκτρονικά φαρμακεία, να πραγματοποιούν προωθητικές ενέργειες.

Τα στοιχεία της καινοτομικής πλατφόρμας eRetail Audit της Convert Group, που μετράει σε πραγματικό χρόνο τα μερίδια αγοράς του συγκεκριμένου κλάδου, δείχνουν πως οι προσφορές των ηλεκτρονικών φαρμακείων ήταν ιδιαίτερα ελκυστικές για ακόμη μια χρονιά, αγγίζοντας υψηλά ποσοστά έκπτωσης σε καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και άλλα παραφάρμακα.

Οι πάροχοι υπηρεσιών λιανικού ελέγχου, όπως η eRetail Audit, συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον όγκο πωλήσεων της μάρκας, τις τάσεις των πωλήσεων, τα επίπεδα αποθεμάτων, την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών προβολής και προώθησης στο κατάστημα, καθώς και άλλες συναφείς πτυχές του εμπορίου.

Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου η κατηγορία που  ξεχώρισε στην προτίμηση των καταναλωτών ήταν τα προϊόντα make up (+600%), ενώ πολύ μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων παρατηρήθηκε και στα προϊόντα φροντίδας ματιών (+407%), στα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+373%), στα προϊόντα αντιγήρανσης (+362%) και στις ενυδατικές κρέμες (+352%). Ακόμη, το μέσο καλάθι στις online παραγγελίες ήταν αυξημένο κατά 8,5% σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες του έτους και διαμορφώθηκε στα 44,20 Ευρώ με το ΦΠΑ.

Από τα παραπάνω φαίνεται πως η Black Friday έχει καταφέρει σε λίγα μόλις χρόνια από την εμφάνισή της στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων να εξελιχθεί στη σημαντικότερη καταναλωτική ημέρα του χρόνου.