Οικονομία

Ε-shop: Δωρεάν δημιουργία και επιδότηση 5.000 ευρώ

  • newsroom


Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις

Tο πρώτο εξάμηνο του 2020, λόγω κορωνοϊού, οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα ενισχύθηκαν με ρυθμό 171%, σε ετήσια βάση και είναι απολύτα λογικό: το e-commerce ήρθε στο προσκήνιο αφού τα lockdowns έβαλαν λουκέτα σε καταστήματα.

Βέβαια, μόλις το 11% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα πραγματοποιούν πωλήσεις διαδικτυακά, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος κινείται στο 20%. Έτσι, προκειμένου οι επιχειρήσεις στη χώρα μας να αποκτήσουν διαδικτυακή, εμπορική υπόσταση, στο τέλος Ιανουαρίου θα ανοίξει η πλατφόρμα για τη Δράση «e-λιανικό», η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες. Δικαιούχοι είναι οι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις λιανεμπορίου, οι οποίες διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από 18 Μαρτίου 2020.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Η ενίσχυση για τη δημιουργία νέου ηλεκτρονικού καταστήματος είναι 5.000 ευρώ, με 100% χρηματοδότηση, ενώ για αναβάθμιση υφισταμένου e-shop ανέρχεται σε 1.500 ευρώ. Οι δικαιούχοι του προγράμματος που θέλουν να προχωρήσουν στην υλοποίηση νέου e-shop θα έχουν περιθώριο έξι μηνών. Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από εθνικούς πόρους.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)
  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

Διαβάστε ακόμη: 

Τζέιμς Γκόρμαν: Αυτός είναι ο αληθινός «λύκος» της Wall Street

Σούπερ μάρκετ – Καταστήματα: Το ωράριο λειτουργίας – Τι ισχύει για κομμωτήρια και συνεργεία 

Απόρρητο Απόρρητο