Ψηφιακός αναμένεται να γίνει ο τρόπος  επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, ώστε με αυτόν τον τρόπο να επιλύονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα εκκρεμείς συντάξεις.  Μάλιστα, όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης σχετικά με το «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας», πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή.

Εξάλλου, ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε, ότι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το υπουργείο, ήταν εμφανές, ότι δυο ήταν τα κύρια προβλήματα: το ζήτημα των εκκρεμών συντάξεων και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Ο Συνήγορος του Πολίτη ενημέρωσε τον υπουργό Εργασίας ότι πρόκειται για το υπουργείο με τα περισσότερα παράπονα (ΕΦΚΑ 48% των παραπόνων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με δεύτερη την ΑΑΔΕ με 11%).

Οι δράσεις που ήδη τέθηκαν σε λειτουργία είναι οι εξής:

  • Νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία 2,5 χρόνια.
  • Διασύνδεση ΚΕΠ με ΕΚΦΑ και ΟΑΕΔ και ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί 3,8 εκατ. συναλλαγές και αυτό μπορεί να αποτελέσει πιλότο για άλλους φορείς.
  • Ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ.
  • Αναβάθμιση ιστοσελίδων: MyEFKAlive και MyOAEDlive ψηφιακός σύμμαχος των πολιτών για να εξυπηρετούνται μέσω αυτών των υπηρεσιών
  • Θεσμός των πιστοποιημένων δικηγόρων και λογιστών. Υπάρχουν 458 πιστοποιημένοι επαγγελματίες που πέρασαν δύσκολες εξετάσεις, οι οποίοι εκδίδουν συντάξεις μέσα σε 3 μήνες. Πάνω από 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις έχουν εκδοθεί.
  • Ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555. Στόχος να αποκαταστήσει το κανάλι επικοινωνίας του υπουργείου και των φορέων, με τους πολίτες. Σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Διαβάστε ακόμη:

Η «φαεινή ιδέα» του υπουργού, η ταραχή στην Εθνική Τράπεζα και οι μνηστήρες του ΟΛΘ

Πλαίσιο: Αύξηση 206% στα κέρδη προ φόρων το 2021 – Προτείνει διπλάσιο μέρισμα και bonus €1 εκατ. στους υπαλλήλους

ΕΦΚΑ: Ρεκόρ στις απονομές νέων συντάξεων