Μείωση του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα πέρυσι σε σχέση με το 2019, κατέγραψε η σχετική έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ.

Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 201.184,1 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας μείωση 22,4% σε σύγκριση με το 2019 και τα τονοχιλιόμετρα σε 5.507.114,5 χιλ., σημειώνοντας μείωση σε σχέση με το 2019 κατά 11,3%.

Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 88.170,4 χιλ. τόνους σημειώνοντας μείωση 6,9% και τα τονοχιλιόμετρα σε 19.879.422,9 χιλ. σημειώνοντας μείωση 9,6% σε σχέση με το 2019.

Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) το 2020 έναντι του 2019 η μεγαλύτερη μείωση 34,4% παρατηρείται στην κατηγορία «Υγρά χύμα» και ακολουθεί η κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 29,5%.

Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Δυτική Μακεδονία και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Αττική και η Κεντρική Μακεδονία.

Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.

Διαβάστε ακόμα:

Λύση στα ναυπηγεία της Ελευσίνας με την είσοδο της ιταλικής Fincantieri

Επενδυτικό «μπουμ» 100 δισ. στα επόμενα έξι χρόνια

«Μεγάλη Παραίτηση»: 4 στους 10 εργαζόμενους σκέφτονται να αλλάξουν δουλειά