Tο myEFKALive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματος του ασφαλισμένου, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των κατά τόπους Υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας για τους μισθωτούς και την έδρα της επιχείρησης για τους μη μισθωτούς.

Η εφαρμογή της νέας υπηρεσίας myEFKAlive με την οποία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλα νησιά, θα ξεκινήσει από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες. Σημειώνεται ότι το myEFKAlive ξεκινά από τα νησιά και του χρόνου θα έχει επεκταθεί σε όλη τη χώρα.

Βήμα-βήμα η διαδικασία για το κλείσιμο ραντεβού

Ο ασφαλισμένος πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα για να κλείσει ραντεβού για την τηλεδιάσκεψη με τον αρμόδιο υπάλληλο:

1. Εισέρχεται στο myefka.live.gov.gr του gov.gr η στο efka.gov.gr

2. Διαλέγει το θέμα που τον απασχολεί ανάμεσα στα προτεινόμενα ( πχ παροχές, μητρώο και ασφαλιστικός βίος, συντάξεις- πληρωμές)

3. Πληκτρολογεί τον ταχυδρομικό του κώδικα ώστε να δει το πλησιέστερο υποκατάστημα.

4. Επιλέγει την ημέρα του ραντεβού που τον εξυπηρετεί και εισάγει στο σύστημα τα στοιχεία του

5. Στη συνέχεια λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού με το λινκ της τηλεδιάσκεψης.

Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.

Η υπηρεσία θα λειτουργεί στην αρχή πιλοτικά για 10-15 συγκεκριμένες συναλλαγές. Μέχρι τέλος του χρόνου το myEFKAlive θα επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα.

Διαβάστε ακόμη:

Κατώτατος μισθός: Πώς φτάσαμε στην χρυσή τομή της αύξησης 2%

Bitcoin: Νέο ράλι στα 40.000 δολάρια με «σπρώξιμο» από την Amazon

Νίκος Σταθόπουλος (BC Partners): «Υπάρχουν κι άλλες Pharmathen στην Ελλάδα»