Mόνο για επείγουσες περιπτώσεις και κατόπιν ραντεβού θα γίνεται από σήμερα έως και τις 12 Οκτωβρίου η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της κεντρικής υπηρεσίας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) στην Αθήνα (Πατησίων 30).

Η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ έλαβε τη συγκεκριμένη απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα στο νομό Αττικής, με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι ενδιαφερόμενοι, για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορούν να επικοινωνούν:

Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 210-6241888

Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238, e-mail: anapirika@opeka.gr

Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206, e-mail: yperhl@opeka.gr

Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103, e-mail: oikogeneiaka@opeka.gr

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, Τ.Κ. 10170 Αθήνα) είτε κλείνοντας ραντεβού στα ανωτέρα τηλέφωνα. Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.