Η έλλειψη ημιαγωγών στη χώρα μας είχε ως αποτέλεσμα να βρίσκονται σε αναμονή χιλιάδες παραγγελίες και να κινηθούν σε χαμηλά επίπεδα οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων και τον Αύγουστο στην Ελλάδα.

Ωστόσο κανείς με βεβαιότητα δεν μπορεί να σκιαγραφήσει τις επόμενες εβδομάδες ή μήνες καθώς τα πάντα θα εξαρτηθούν από την παραγωγικότητα των εργοστασίων που βρίσκεται στο έλεος των βιομηχανιών παραγωγής τσιπ αλλά και της πορείας της πανδημίας του κορωνοϊού ενόψει του χειμώνα αλλά και των μεταλλάξεων.

Αυτά τα δύο συστατικά από μόνα τους είναι ικανά να τινάξουν κυριολεκτικά στον αέρα όχι μόνο την ελληνική αλλά και την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου σε μια περίοδο όπου οι καταναλωτές παραγγέλνουν οχήματα αλλά τα εργοστάσια αδυνατούν να τα παραδώσουν…

Πάντως τον Αύγουστο στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr, η μοναδική εισαγωγική εταιρεία που κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 1.000 μονάδων ήταν η Toyota ενώ οι υπόλοιπες εννέα στο Top-10 περιορίστηκαν σε τριψήφιο αριθμό πωλήσεων, εξαιτίας της έλλειψης των τσιπ…

Συνολικά οι πωλήσεις καινούριων ΙΧ τον Αύγουστο ανήλθαν σε 6.170 μονάδες καταγράφοντας πτώση 9,96% σε σχέση με το 2020 (6.853) και πτώση 35,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Επίσης τον Αύγουστο την αγορά οδήγησαν οι πωλήσεις λιανικής σε ποσοστό 54% ενώ το υπόλοιπο 46% αφορούσε σε εταιρικές πωλήσεις.

Όσον αφορά τα πολυτελή αυτοκίνητα να σημειώσουμε ότι τον Αύγουστο πουλήθηκαν ελάχιστα κομμάτια με την Porsche να έχει δώσει 1 αυτοκίνητο και την Maserati επίσης ένα.

Παράλληλα για δεύτερο συνεχόμενο μήνα η Tesla τον Αύγουστο δεν κατάφερε να σημειώσει καμία πώληση…

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr