Από σήμερα, οι χρήστες του Instagram θα μπορούν και να κάνουν αγορές μέσα από την εφαρμογή και όχι να κατευθύνονται στην ιστοσελίδα της λιανικής επιχείρησης.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η εφαρμογή δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό για αγορές, που ονομάζεται Checkout, στην οποία συμμετέχουν εταιρείες όπως η Nike και η πλατφόρμα Revolve.

«Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα μπορούσε να είναι σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής μας», τόνισε ο Vishal Shah, στέλεχος του Instagram.

Μέσω του Checkout, οι χρήστες θα είναι σε θέση να κάνουν αγορές άμεσα μέσα στο Instagram και όχι να κατευθύνονται στην ιστοσελίδα της λιανικής επιχείρησης.