Μέχρι το τέλος του 2024 αναμένεται να ξεκινήσει τις αρχικές δοκιμαστικές πτήσεις του ηλεκτρικού αεροταξί της η Hyundai Motor Group, καθώς η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο συμμετέχει στη κούρσα για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μεταφορών.

Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία θα υποβάλει αίτηση για πιστοποίηση του οχήματος στις ΗΠΑ έως τα μέσα του 2024 με στόχο να ξεκινήσει πτήσεις επίδειξης τεχνολογίας μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον Σιν τζαϊουόν, διευθύνοντα σύμβουλο της Supernal, της μονάδας Hyundai που αναπτύσσει το όχημα, σύμφωνα με το Bloomberg. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει επιχειρησιακή χρήση το 2028 εφόσον πληροί τις απαιτήσεις δοκιμών για να διασφαλίσει ότι είναι έτοιμη για το κοινό.

Το στέλεχος παρουσίασε λεπτομερώς το χρονοδιάγραμμα καθώς η εταιρεία αποκάλυψε μια μακέτα του ηλεκτρικού αεροσκάφους κάθετης απογείωσης και προσγείωσης στο συνέδριο τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας. Η Hyundai αγωνίζεται να φτάσει τους αντιπάλους στο εκκολαπτόμενο πεδίο των eVTOL, όπως ονομάζονται τα οχήματα.

Το ιπτάμενο ταξί θα είναι ένα υβρίδιο μεταξύ ενός ελικοπτέρου και ενός αεροπλάνου με σταθερές πτέρυγες, ενώ ορισμένα ανταγωνιστικά μοντέλα βασίζονται κυρίως σε ρότορες. Το S-A2 που τροφοδοτείται από μπαταρίες θα είναι αθόρυβο, αποδοτικό και με μηδενικές εκπομπές, είπε η εταιρεία.

Στο $1 δισ. η επένδυση

Η Hyundai μελετά διάφορες επιλογές μπαταριών για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών λιθίου-μετάλλου και στερεάς κατάστασης, δήλωσε ο Σιν την Τρίτη σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television. «Εργαζόμαστε επίσης με διαφορετική χημεία για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε την πιο προηγμένη τεχνολογία μπαταριών».

Η εταιρεία επιδιώκει επιθετικά τα αεροπορικά ταξί και έχει ξοδέψει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Supernal τα δύο περίπου χρόνια από την ίδρυσή της. Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει μια έδρα μηχανικής στο Irvine της Καλιφόρνια και μια νέα εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης στην ίδια πολιτεία.

Η Hyundai στοχεύει τις ΗΠΑ για την αρχική διάθεση και θα επεκταθεί τελικά στην Ασία και την Ευρώπη. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής τοποθεσιών στις ΗΠΑ, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη απόφαση, είπε ο Σιν.

«Θα είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και να κεφαλαιοποιήσουμε την τεράστια ικανότητα μαζικής κατασκευής που διαθέτει η Hyundai Motor Group», είπε.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Στόχος η Ελλάδα να γίνει σημείο αναφοράς για τη φαρμακοβιομηχανία

Στην Μοtor Oil τo 25% της ΑΝΕΜΟΣ έναντι 123,5 εκατ. ευρώ

Όμιλος Ηρακλής: Αποκτά την WATT Recycling του Θανάση Κατρή

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ