Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης μία νέα λέξη μπήκε στην καθημερινότητά μας. Και ένα νέο άγχος, εκείνο της αυτονομίας. Το πόσο δηλαδή διαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας του εκάστοτε αυτοκινήτου και πόσα χιλιόμετρα διαδρομής μπορεί να κάνει.

Οι εταιρίες ανακοινώνουν έναν αριθμό με βάση το πρότυπο WLTP το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι πολύ αισιόδοξο. Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική για όλα τα ηλεκτρικά και αυτό κλήθηκε να αποδείξει μία μεγάλη δοκιμή που έγινε από την ιστοσελίδα InsideEV στην Ιταλία.

Οι δημοσιογράφοι συγκέντρωσαν δέκα αυτοκίνητα από μία μεγάλη γκάμα κατασκευαστών και τεχνικών χαρακτηριστικών.

Συγκεκριμένα συμμετείχαν τα εξής αυτοκίνητα: Ways U5, BMW i7, Kia Niro EV, Mercedes EQE, MG 4, Polestar 2, Renault Megane E-Tech, Skoda Enyaq Coupe, Smart #1 και Volkswagen ID.Buzz.

Η δοκιμή έγινε σε μία κυκλική διαδρομή περίπου 90 χιλιομέτρων γύρω από τη Ρώμη, σε αυτοκινητόδρομο αλλά και πολλή κίνηση. Ο κλιματισμός ήταν στους 22 βαθμούς, τα αυτοκίνητα κινήθηκαν το ένα πίσω από το άλλο, και είχαν μέσα μόνο τον οδηγό τους.

Το τεστ του κάθε ενός αυτοκινήτου έληγε όταν ο δείκτης υπολοίπου μπαταρίας ήταν στο 5% ώστε να φθάσουν μέχρι το πλησιέστερο σημείο φόρτισης.

Τα αποτελέσματα έδειξαν κάτι που ήταν αναμενόμενο, ότι τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη μπαταρία είχαν και την μεγαλύτερη αυτονομία.

Στην πρώτη θέση βρέθηκε η BMW i7 με 435 χιλιόμετρα και στη δεύτερη η Mercedes EQE με 423 χιλιόμετρα.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr