Τα νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν τις επωνυμίες να δημιουργούν κείμενο, φόντο και άλλο περιεχόμενο μάρκετινγκ απαγορεύει η Meta να χρησιμοποιούν οι διαφημιστές πολιτικού περιεχομένου. Πρόκειται για μία κίνηση που η εταιρεία λέει ότι είναι μια απόφαση περιορισμού των πιθανών κινδύνων της τεχνολογίας.

Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε στο CNN ότι η Meta έχει ενημερώσει τις πολιτικές της σχετικά με τα διαφημιστικά εργαλεία για να περιορίσει τη χρήση τους από διαφημιστικές καμπάνιες που μπορεί να σχετίζονται με εκλογές, πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα.

Οι εν λόγω δυνατότητες δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης περιλαμβάνουν ένα εργαλείο που μπορεί να προτείνει αυτόματα αλλαγές στο περιεχόμενο που ανεβαίνει από τους διαφημιστές και που τους δίνει τη δυνατότητα να είναι η δουλειά τους τελικά πιο αποτελεσματική. Για παράδειγμα, μπορεί να προτείνει μουσική ή να μετατρέψει εικόνες σε τρισδιάστατα κινούμενα σχέδια.

Οι περιορισμοί έρχονται καθώς οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και διάφορες ομάδες πολιτών έχουν προειδοποιήσει ολοένα και περισσότερο για την αναστάτωση που θα μπορούσε να προκαλέσει στη δημοκρατία, το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, παραπλανώντας τους ψηφοφόρους.

Διαβάστε ακόμα

Ο επενδυτής με τα Drones – Γιατί η VNK του Βασίλη Κάτσου “μπήκε” στην ALTUS LSA

Τράπεζες: «Εκτίναξη» στα έσοδα από τόκους με… ώθηση από ΕΚΤ – Προς τα επίπεδα της EE τα «κόκκινα» δάνεια

Στην τελική ευθεία δύο σημαντικές παρεμβάσεις στο Ασφαλιστικό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ