Το έχουμε εμπεδώσει τον τελευταίο καιρό: οι ημέρες του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι μετρημένες.

Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που βρίσκεται προς συζήτηση -και μάλλον θα εγκριθεί- κάνει λόγο για σταδιακή αποχώρησή του από το προσκήνιο μέχρι την πλήρη κατάργησή του το 2035.

Υπάρχει όμως μία χώρα που έχει τις ενστάσεις της για όλη αυτή την διαδικασία.

Και δεν είναι άλλη από την Ιταλία, η οποία έχει και κάποιους σοβαρούς λόγους να στέκεται κόντρα στην απαγόρευση των συμβατικών κινητήρων.

Και οι λόγοι αυτοί αφορούν τις μικρές βιομηχανίες που ανθούν στη χώρα και κατασκευάζουν supercars.

Εταιρίες όπως οι Ferrari, η Lamborghini, η Pagani που η δική τους παραγωγή σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει την αντίστοιχη παραγωγή των κατασκευαστών ευρείας παραγωγής.

Ο Ιταλός υπουργός για την οικολογική αλλαγή Roberto Cingolani -ο οποίος μάλιστα έχει περάσει και από το ΔΣ της Ferrari- δήλωσε ότι θα ζητήσει από την ΕΕ να εξαιρεθεί η Ιταλία από την εφαρμογή της οδηγίας και να υπάρξει κάποια επιείκεια για το χρονοδιάγραμμα, σε σχέση με τις μικρές ιταλικές μάρκες.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto