Τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια αναμένεται να φτάσουν τα έσοδα από διαφημίσεις της εφαρμογής TikTok το 2022, τριπλάσια και υπερβαίνοντας τις συνδυασμένες πωλήσεις των ανταγωνιστών της Twitter και Snapchat, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Insider Intelligence.

Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες.

«Η βάση χρηστών του TikTok έχει εκραγεί τα τελευταία δύο χρόνια και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή είναι μεγάλος», δήλωσε η Debra Aho Williamson, αναλύτρια στο Insider Intelligence.

Το Twitter και το Snapchat αναμένεται να έχουν έσοδα 5,58 δισεκατομμύρια δολάρια και 4,86 ​​δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, το 2022, με τη συνδυασμένη αξία να είναι ακόμη μικρότερη από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια που προβλέπονται για το TikTok.

Σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια, ή περισσότερα από τα μισά, από τα έσοδα από διαφημίσεις φέτος αναμένεται να προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαβάστε επίσης:

Οι θεσμικοί Μπάκοι, το Ροστόφ και η Φουτζέιρα, οι Μαρινόπουλοι, το Larissis Station του Καρούζου και τα μυστήρια ενός πλειστηριασμού 

Δημ. Βιντζηλαίος (Creta Farms): Έβαλε στο στόχαστρό του τα Παγωτά Δωδώνη και εταιρεία κρέατος

Επανέρχεται στα 100 δολάρια η τιμή του πετρελαίου – Άλμα 4% για το Brent