Ένα νέο καινοτόμο αυτοκίνητο έχει κατασκευάσει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία με το οποίο ελπίζει να διδάξει τους ανθρώπους πώς να αποφεύγουν ατυχήματα, όταν γλιστρούν στον πάγο και τη βροχή.

Η φιλοσοφία γύρω από την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, είναι ότι η υποβοήθηση λειτουργεί υπέρ του οδηγού. Θέλουν ουσιαστικά να περάσουν ότι ένα εντελώς αυτόνομο αυτοκίνητο στο μέλλον θα είναι η βέλτιστη επιλογή, κάτι που ελάχιστοι συμμερίζονται. Το Toyota Research Institute (TRI), σύμφωνα με το newsauto, ερευνά πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αυτή, ώστε να σχεδιάσει πολύ προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Επιθυμεί ουσιαστικά τα συστήματα αυτά να λειτουργούν σε συνεργασία με τον οδηγό, αντί να αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τον ρόλο.

«Η ασφάλεια αποτελεί την πρώτη και κύρια προτεραιότητα της Toyota. Η ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση ανακαλύπτει καλύτερους και ασφαλέστερους τρόπους ώστε άνθρωπος και τεχνητή νοημοσύνη να συνεργάζονται αρμονικά. Βοηθούμε τους ανθρώπους κατασκευάζοντας μοντέλα τα οποία θα προβλέπουν τις κινήσεις των οδηγών και θα ενισχύουν την απόδοσή τους στο δρόμο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος του TRI, Γκιλ Πρατ.

Με αυτά ως σκοπό, η Toyota δημιούργησε ένα κόνσεπτ, το επονομαζόμενο «Driving Sensei» το οποίο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθάει τους οδηγούς να παίρνουν το μέγιστο των ικανοτήτων τους.

Το τρίπτυχο αυτής της προσέγγισης είναι ανθρωποκεντρική εκμάθηση, απόδοση-ασφάλεια οδηγού και αυτοκινήτου και αυτονομία.

Αυτόνομα Toyota GR Supra και Lexus LC 500

Για να πετύχει τον μεγάλο της στόχο η Toyota, εξέλιξε μία τεχνολογία η οποία είναι τόσο ικανή, όσο οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου.

Για να φτάσει εκεί, κατασκεύασε ένα αυτόνομο Supra το οποίο έχει προγραμματιστεί να ντριφτάρει. Επιπροσθέτως, ένα Lexus LC 500 το οποίο έχει μία πιο χρήσιμη αυτόνομη λειτουργία, να αποφεύγει εμπόδια.

Οι Ιάπωνες είναι τόσο σίγουροι για την τεχνολογία που έχουν αναπτύξει που κάλεσαν δημοσιογράφους σε πίστα δοκιμών, ώστε να βιώσουν από πρώτο χέρι την εμπειρία.

Η Toyota έχει πάρει πολύ σοβαρά το πρότζεκτ. Δεν προσπαθεί απλά να παρέχει τα εργαλεία που θα βοηθήσουν τους οδηγούς να μάθουν τα βασικά του ντριφτ, αλλά θέλει να τους κάνει να γίνουν… εξπέρ.

Η ιαπωνική εταιρεία τονίζει ότι η πραγματική ουσία της τεχνολογίας αυτής στα δύο σπορ μοντέλα είναι να εξελίξουν οι οδηγοί ικανότητες που θα τους χρησιμεύσουν σε πραγματικές συνθήκες στους δημόσιους δρόμους.

Το καλύτερο παράδειγμα αυτού; Φανταστείτε να πατήσετε με το αυτοκίνητο άθελά σας… πάγο!

Διαβάστε ακόμη

Στη Βουλή η «κόντρα» για το ιδιωτικό χρέος – Οι παρεμβάσεις για τράπεζες, servicers, Φορέα και «Ηρακλή»

Furoshiki: Ο πιο οικολογικός τρόπος για να τυλίγουμε δώρα είναι ιαπωνικός

Το «Καλάθι των Χριστουγέννων» στην ατζέντα της συνάντησης Σκρέκα με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ