Επανέρχεται σταδιακά η κανονικότητα στην αεροπορική κίνηση και τα δρομολόγια στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, μετά τα ραγδαία καιρικά φαινόμενα που έθεσαν σε μεγάλη δοκιμασία το κοινό και τις υποδομές με ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων το τριήμερο 24- 26 Ιανουαρίου.

Οι ακυρώσεις συνεχίστηκαν και σήμερα, κυρίως τις πρωινές ώρες, αν και ήταν σαφώς λιγότερες σε σχέση με τις εκατοντάδες πτήσεις που ματαιώθηκαν τις δύο προηγούμενες ημέρες.

«Τα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών πραγματοποιούνται κανονικά», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του αεροδρομίου ωστόσο, όπως επισημαίνεται, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε τροποποιήσεις και παρακαλούνται «οι ταξιδιώτες να επικοινωνούν με την αεροπορική τους πρίν την άφιξη στο αεροδρόμιο για περισσότερες πληροφορίες».

«Χρειάζεται επίσης ιδιαίτερα προσοχή εκ μέρους των πεζών για την αποφυγή ατυχημάτων λόγω πάγου στους εξωτερικούς χώρους του αεροδρομίου, ειδικά κατά τις απογευματινές ώρες και μέχρι τις πρώτες πρωινές. Η πρόσβαση μέσω της λεωφόρου Βάρης – Κορωπίου είναι εφικτή και τα ταξί είναι διαθέσιμα. Τα μέσα σταθερής τροχιάς από /προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από / προς αεροδρόμιο είναι διαθέσιμα. Η πρόσβαση μέσω της Αττικής Οδού δεν είναι εφικτή προς το παρόν».

Ο όμιλος της AEGEAN, με τις περισσότερες συνδέσεις από και προς το Ελευθέριος Βενιζέλος μέσω της Aegean και της Olympic Air, σήμερα πραγματοποιεί κανονικά σχεδόν το σύνολο του προγράμματός του, έχοντας προγραμματίσει να πραγματοποιήσει περισσότερες από 110 πτήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ ήδη από χθες είχε ενημερώσει ότι θα προχωρήσει σε έναν μικρό αριθμό ακυρώσεων πτήσεων, κυρίως τις πρωινές ώρες.

Ενδεικτικό των προβλημάτων που προκάλεσε η κακοκαιρία, πέραν της τεράστιας ταλαπωρίας για το επιβατικό κοινό, είναι το γεγονός ότι στον διεθνή αερολιμένα της Αθήνας ακυρώθηκαν κάποιες…εκατοντάδες πτήσεων τόσο λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων, αλλά και των σοβαρότατων προβλημάτων μετάβασης επιβατών και πληρωμάτων από και προς το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας.

Μόνο η AEGEAN, ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας, για το διάστημα 24 – 26 Ιανουαρίου προχώρησε σε ακυρώσεις για περισσότερες από 200 πτήσεις, ενώ τελικά στο δύσκολο τριήμερο 24 – 26 Ιανουαρίου θα πραγματοποιήσει σχεδόν τις μισές από όσες αρχικά είχαν προγραμματιστεί.

Πηγές από την εταιρεία αναφέρουν ότι η Aegean έλαβε από νωρίς μέριμνα για το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε τόσο από τις ακυρώσεις των πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, όσο και από τη δυσκολία πρόσβασης από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, εξασφαλίζοντας συνολικά τη Δευτέρα και την Τρίτη διαμονή τόσο στα ξενοδοχεία γύρω από την περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, αλλά και αλλού, για περίπου 850 επιβάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς τέσσερις πτήσεις με σχεδόν 400 επιβάτες και προορισμό την Αθήνα δεν κατάφεραν να προσγειωθούν και ανακατευθύνθηκαν στο αεροδρόμιο Μακεδονία, όπου προσγειώθηκαν.

Όταν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία στην περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας δεν επέτρεπαν την φιλοξενία περισσότερων επιβατών, η εταιρεία με έξοδά της εταιρείας ναυλώθηκαν τέσσερα λεωφορεία, καθώς και ταξί για μεμονωμένους επιβάτες προκειμένου να εξασφαλίσει την άμεση μεταφορά τους, σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα, άνοιξε το lounge της και σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (οικογένειες, επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα) που δεν μπορούσαν να διοχετευτούν σε ξενοδοχεία. Μετά το κλείσιμο των κεντρικών οδικών αρτηριών και του προαστιακού, η εταιρεία εξασφάλισε τη διατροφή όλων όσοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο, μέσω voucher που διέθεσε στους επιβάτες.

Διαβάστε ακόμη

Ενεργειακή κρίση: Σφοδρή ανησυχία λόγω Ουκρανίας και νέα άνοδος για τον «γαλάζιο χρυσό»

Φέσσας – Γεωργαντζής στο newmoney: Εντός του α’ τριμήνου η μεγάλη επένδυση της ACS άνω των €40 εκατ.

Κακοκαιρία «Ελπίς»: Πώς χάθηκε κάθε… ελπίδα στην Αττική Οδό – Η ώρα των ευθυνών