Το παρόν έδωσε και φέτος η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στην Διεθνή Έκθεση Quality Travel Fair που πραγματοποιήθηκε στην Κοπεγχάγη.

Η έκθεση διοργανώνεται κάθε χρόνο το έγκριτο Τουριστικό Περιοδικό VAGABOND Δανίας και ειδικεύεται στον τουρισμό ποιότητας. Φέτος συμμετείχαν -εκτός της Ελλάδας – δέκα χώρες μέσω των αντίστοιχων Κρατικών Τουριστικών Οργανισμών, όπως Κύπρος, Φιλιππίνες, Νορβηγία, Πολωνία, Τσεχία, Τυνησία Σεϋχέλλες, Ταϊλάνδη, Τανζανία, Ουγκάντα καθώς και 26 τουριστικά γραφεία εκ των οποίων τα τρία έχουν στο πρόγραμμα τους την Ελλάδα. Στο περίπτερο του Ε.Ο.Τ. φιλοξενήθηκαν φέτος η Περιφέρεια Κρήτης καθώς και αντιπροσωπεία του Δήμου Καρπάθου. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε Workshop με τη συμμετοχή των Εκθετών και επαγγελματιών του χώρου καθώς και Δημοσιογράφων.

Εξάλλου, οι διοργανωτές δημιούργησαν, με δική τους πρωτοβουλία, ένα ειδικό χώρο ξεκούρασης για τους επισκέπτες, κοντά στο περίπτερο μας με ελληνικά χρώματα και background wall. Στον χώρο αυτό τοποθετήθηκε διαφημιστικό υλικό ενώ η Περιφέρεια Κρήτης προσέφερε και τοπικά κεράσματα.

Επιπλέον, η έκδοση Οκτωβρίου του περιοδικού VAGABOND, το οποίο διανέμεται δωρεάν σε όλους τους επισκέπτες της Έκθεσης, είχε ως εξώφυλλο τη Σαντορίνη και στο οπισθόφυλλο διαφημιστική καταχώρηση του ΕΟΤ , χωρίς κόστος για τον Οργανισμό.

Η αγορά της Δανίας

Η Δανία με 5,8 εκατ. κατοίκους, αποτελεί σημαντική αγορά για την Ελλάδα καθώς καταγράφει ανά έτος ισχυρή ανοδική αύξηση της προτίμησης των Δανών για διακοπές στην Ελλάδα.

Το 2016 οι αφίξεις Δανών πολιτών ανήλθαν σε 389.243 άτομα. Το 2019, ο αριθμός αυτός παρουσίασε αύξηση κατά 26,46% δηλαδή 492.266 άτομα ή σχεδόν το 8,44 % του συνολικού της πληθυσμού.

Συγκριτικά με τον συνολικό αριθμό αφίξεων από τις Σκανδιναβικές χώρες κατά την περίοδο της πανδημίας, οι αφίξεις από την Δανία ανήλθαν σε 118.477 άτομα το 2020, σε 250.804 άτομα το 2021 και σε 219.833 άτομα για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου του 2022.

Μεγάλο αριθμός ταξιδιωτών (ξεπέρασε τις 8.500 άτομα), ήταν ηλικίας άνω των 60+ και πολλοί ήταν συνταξιούχοι οι οποίοι ταξιδεύουν 2 και 3 φορές τον χρόνο και διαθέτουν χρόνο και χρήμα ενώ μεγάλο ποσοστό επισκεπτών αναζητούσε νέους προορισμούς στην ενδοχώρα, χωρίς πολύ κόσμο.

(κεντρική φωτο κειμένου: Στο περίπτερο του ΕΟΤ διακρίνονται από αριστερά η Μαρία Καραβίδα από το Τμήμα Διαφήμισης του Οργανισμού και η Ελένη Γερολυμάτου, Προϊσταμένη Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων)

Διαβάστε ακόμη:

Ο μυθικός γάμος του «βασιλιά» της Σαντορίνης με φόντο την Καλντέρα (pics + vid)

Inform Λύκος: Βαλς με τους επενδυτές στη Βιέννη

Επίδομα θέρμανσης: Ανοίγει η πλατφόρμα – Οι δικαιούχοι και οι ημερομηνίες πληρωμής