Της Στεφανίας Σούκη

Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους δύο ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς κολοσσούς συνεχίζει και φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, έχοντας εγκρίνει μέσα στο Μάρτιο συνολικό κονδύλι της τάξεως των 3,5 εκατ. ευρώ για τον σκοπό αυτό.

Ειδικότερα, όσον αφορά το πρόγραμμα συνδιαφήμισης με την Τhomas Cook, το συνολικό κόστος για τον ΕΟΤ, με βάση τη σχετική απόφαση του διοικητικού του συμβουλίου, στο τέλος Μαρτίουαντιστοιχεί στο ποσό του 1,45 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% το οποίο αποδίδεται στην Ελλάδα και υπόχρεος για την καταβολή του είναι ο ίδιος ο Ε.Ο.Τ. Οσον αφορά την TUI,αντίστοιχα εγκρίθηκε κονδύλι, συνολικού κόστους για τον ΕΟΤ 2,07 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου επίσης ΦΠΑ. Το κόστος επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του ΕΟΤ για το 2019 και συγκεκριμένα τα κονδύλια διαφήμισης, προβολής διαφημιστικών προγραμμάτων και υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ.

Η έγκριση του προγράμματος συνδιαφήμισης έρχεται κατόπιν της σχετικής εισήγησης του Γενικού Γραμματέα του Ε.Ο.Τ., σύμφωνα με την οποία κρίνεται αναγκαία η υλοποίηση του προγράμματος σε επιλεγμένες αγορές στόχους, κατά το 2019, ως «συμφέρουσα για τον Ε.Ο.Τ. και για το ελληνικό Δημόσιο γενικότερα», με δεδομένο και το γεγονός ότι οι δύο tour operators φέρνουν το μεγαλύτερο όγκο τουριστών στη χώρα μας διαχρονικά. 

toyrimsssss.jpeg

TUI και Thomas Cook είναι οι δύο tour operators με τους οποίους «τρέχουν» τα μεγαλύτερα από πλευράς προϋπολογισμού, προγράμματα προβολής και διαφήμισης, ενώ αντίστοιχα (κατά πολύ μικρότερα όμως) προγράμματα συνδιαφήμισης υλοποιεί το υπουργείο Τουρισμού μέσω του ΕΟΤ και με άλλους παράγοντες της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς. Ενδεικτικά τον προηγούμενο μήνα εγκρίθηκε αντίστοιχο πρόγραμμα, μερικών χιλιάδων ευρώ όμως, με το κορεάτικο ταξιδιωτικό πρακτορείο “Hanjin TravelService”,με σκοπό την προώθηση διαφημιστικών δράσεων στην αγορά της Κορέας και των νέων απευθείας πτήσεων charter της Korean Air στην Αθήνα.