Εκκίνηση σεζόν από τις αρχές Ιουνίου για το ολοκαίνουριο «Once in Mykonos» και από τις αρχές Ιουλίου για το πλήρως αναβαθμισμένο, μετά από επένδυση ύψους 4 εκατ. ευρώ, «Mykonos Theoxenia» από τον όμιλο Louis Group, ο οποίος ενισχύει από φέτος το αποτύπωμά του στο νησί των Ανέμων και συνεργάζεται για τον σκοπό αυτό με την Τresor Hospitality στο κομμάτι της διαχείρισης.

Ο όμιλος Louis, ο οποίος μέσω των Louis Hotels, διατηρεί σημαντική παρουσία στον τομέα της φιλοξενίας σε Ελλάδα και Κύπρο (σ.σ. με ένα χαρτοφυλάκιο έξι ξενοδοχείων σε Μύκονο, Κρήτη Κέρκυρα και Ρόδο και 20 ξενοδοχείων σε Λευκωσία, Πάφο, Λεμεσό, Πρωταρά και Πόλη Χρυσοχούς) δίνει περαιτέρω έμφαση στις υπερπολυτελείς μονάδες, ένα «προϊόν» το οποίο προσελκύει ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό ταξιδιωτών στη χώρα μας, φέρνοντας και περισσότερα έσοδα.

Το «Mykonos Theoxenia», μέλος των Design Hotels, ανακαινίστηκε ριζικά από την Vois Architects, αναβιώνοντας από τον ερχόμενο Ιούλιο «μια αυθεντική Greeknessence ιστορία που ξεκίνησε τη δεκαετία του ’60, αλλάζοντας τον ρου του ελληνικού τουρισμού», όπως αναφέρουν οι επιτελείς του. «Το ιστορικό Xenia Mykonos, χαρακτηριστικό έργο του τολμηρού μεταμοντέρνου αρχιτέκτονα του ΕΟΤ, Άρη Κωνσταντινίδη, κτίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 και αποτέλεσε πόλο έλξης πολλών διασήμων, την εποχή που η Μύκονος θεωρούνταν ο πιο δημοφιλής μεσογειακός προορισμός του διεθνούς και εγχώριου jet set.

Το αγαπημένο ξενοδοχείο του Αριστοτέλη Ωνάση και της Τζάκι Κένεντι, το πρώτο ξενοδοχείο πέντε αστέρων στο νησί των ανέμων, γεννήθηκε από την ίδια πέτρα που περιβάλλει τα θαλάσσια τείχη του, σε μία απαράμιλλη καταπράσινη τοποθεσία στην άκρη της πόλης, που αποτελεί προστατευόμενη πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO, λίγα μόλις βήματα από τους επιβλητικούς ανεμόμυλους.

Mykonos Theoxenia

Για την ολική επαναφορά αυτού του ζωντανού μύθου επιστρατεύτηκε η ταλαντούχα ομάδα της Vois Architects, που σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Cosmoanima και με απόλυτο σεβασμό στην παραδοσιακή αρχιτεκτονική των Κυκλάδων, εκλήθησαν να συνεχίσουν την ιστορία και να μετατρέψουν το όραμα του αρχετυπικού ελληνικού καλοκαιριού, την πεμπτουσία του Greeknessence, σε μια εκλεπτυσμένη πραγματικότητα για τον σύγχρονο ταξιδιώτη, διατηρώντας ωστόσο τον γνήσιο χαρακτήρα της θρυλικής εκείνης δεκαετίας».

Ο όμιλος Louis έχει το ξενοδοχείο στην ομπρέλα του με μακροχρόνια μίσθωση τα τελευταία 23 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων έχουν γίνει άλλες δύο ανακαινίσεις, ενώ τώρα το τελευταίο πρόγραμμα ανακαίνισης που ολοκληρώνεται αντιστοιχεί σε 4 εκατ. ευρώ. Η επανεκκίνηση του ξενοδοχείου, με 49 πλήρως εξοπλισμένα δωμάτια με design έπιπλα και αυστηρά επιλεγμένα διακοσμητικά στοιχεία, καθώς και 4 signature σουίτες με ιδιωτική πισίνα και βεράντες γίνεται από τις αρχές Ιουλίου σε συνεργασία με την εταιρεία hotel management Trésor Hospitality, που διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 10 ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα.

Νωρίτερα, από τις αρχές Ιουνίου ανοίγει το «Once in Mykonos», επίσης 5*, ακριβώς πάνω από την παραλία Ορνού, το οποίο ο όμιλος Louis ανέλαβε την περασμένη χρονιά ανακοινώνοντας τη μακροχρόνια ενοικίαση και διαχείρισή του.

Once in Mykonos

Ο όμιλος προχώρησε για τα ξενοδοχεία του στη Μύκονο σε συμφωνία συνεργασίας με την Τresor Hospitality Group λαμβάνοντας υπόψη την τεχνογνωσία που διαθέτει η τελευταία σε luxury boutique ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά.

Διαβάστε ακόμη:

Wall Street: Rebound για τον Dow Jones και άνοδος 1,86% για τον S&P 500

ΕΝΦΙΑ: Πάνω από €400 εκατ. όφελος για όσους είχαν μείωση – Ποιοι πληρώνουν το «μάρμαρο»

Χρηματιστήρια: Παρά τα ανοδικά ξεσπάσματα, η πτώση δεν έχει τελειώσει – Γιατί έρχεται και νέα βουτιά