Kλειστό μέχρι νεοτέρας κι ενώ οι πληρότητες κινούνταν σε ποσοστά 90% και πλέον ήδη από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν θα παραμείνει το πολυτελές Amanzoe στο Πόρτο Χέλι, μετά τη δασική πυρκαγιά που εκδηλώθηκε τη Δευτέρα 4 Ιουλίου στην περιοχή Κορακιά Αργολίδος κι έφτασε μέχρι τις εγκαταστάσεις του 5άστερου συγκροτήματος.

Στόχος, μετά την αποτίμηση και αποκατάσταση των ζημιών, το συγκρότημα να ανοίξει εκ νέου το συντομότερο δυνατόν χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να έχει οριστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, δεδομένου ότι είναι ακόμη νωρίς.

Με βάση την επίσημη ενημέρωση, όπως αυτή έχει αναρτηθεί στα κοινωνικά δίκτυα του συγκροτήματος «ούτε η έκταση αλλά ούτε και οι συνέπειες της δασικής πυρκαγιάς ήταν τόσο καταστροφικές όσο είχε αρχικά διαφανεί.

Ειδικότερα, όλοι οι κύριοι χώροι του ξενοδοχείου έχουν μείνει ανέπαφοι και λειτουργικοί στο ακέραιο, ενώ περιορισμένες μόνο εξωτερικές ζημιές έχει υποστεί περιορισμένος αριθμός ξενοδοχειακών οικίσκων (pavilions).

Περαιτέρω, όλες οι τουριστικές επαύλεις του Amanzoe παραμένουν τελείως άθικτες», αναφέρεται σχετικά. «Όλοι εμείς, οι ιδιοκτήτες, οι διαχειριστές και το προσωπικό του Amanzoe, εργαζόμαστε συστηματικά από κοινού και με τους τοπικούς παράγοντες της αυτοδιοίκησής αλλά και τις αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες, ώστε να επιτύχουμε την άμεση αποκατάσταση του συνόλου των ζημιών που υπέστη τόσο το ξενοδοχείο μας όσο και του φυσικού περιβάλλοντος της ευρύτερης περιοχής».

Επισημαίνεται εδώ ότι το συγκρότημα Amanzoe στο Πόρτο Χέλι ανήκει κατά πλειοψηφία στο χαρτοφυλάκιο της Grivalia Hospitality, έναν από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στον τομέα της φιλοξενίας στην Ελλάδα (σ.σ. η ίδια έχει σε εξέλιξη αυτή την περίοδο και τη μεγάλη επένδυση για την αναβίωση των Αστεριών στη Γλυφάδα με τη δημιουργία εκεί 5άστερου city resort), ενώ στο σχήμα συμμετέχει και η Dolphin Capital διατηρώντας και τη διαχείριση ξενοδοχείου.

Ο επικεφαλής της Dolphin Capital κ. Μίλτος Καμπουρίδης, που ήταν παρών στο συγκρότημα τις δύσκολες ώρες της πυρκαγιάς κάνει λόγο «για αποκατάσταση που είναι ήδη σε εξέλιξη με πολύ ταχείς ρυθμούς».

Το Amanzoe έχει προσωρινά αναστείλει τη λειτουργία του μέχρι την πλήρη αποκατάσταση όλων των εν λόγω υλικών ζημιών, «έτσι ώστε να μπορεί σύντομα να υποδεχθεί εκ νέου τους διεθνείς πελάτες του τηρώντας τα υψηλά πρότυπα ποιότητας και φιλοξενίας τα οποία το καθιέρωσαν ως το πλέον επιτυχημένο πολυτελές θέρετρο της Μεσογείου», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά με τους επιτελείς του ξενοδοχείου να εκφράζουν «ειλικρινείς ευχαριστίες στην Περιφέρεια, τις τοπικές αρχές, αλλά και τις επίγειες και εναέριες πυροσβεστικές δυνάμεις που εργάστηκαν ακούραστα για να περιορίσουν την έκταση της φωτιάς.

Μετά από συντονισμένες ενέργειες του διαχειριστή του Amanzoe και των τοπικών αρχών, όλοι οι πελάτες και το προσωπικό του ξενοδοχείου μεταφέρθηκαν γρήγορα και με ασφάλεια σε άλλα καταλύματα. θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και πάλι θερμά τόσο το προσωπικό μας όσο και όλους τους αρμόδιους φορείς για την άμεση κινητοποίηση τους και την καταλυτική συνδρομή τους στην επιτυχή διαχείριση της κατάστασης».

Το Amanzoe είναι ένα από τα πολυτελή καταλύματα της χώρας, που προσφέρουν πλήρη ιδιωτικότητα, σχεδιασμένο από το φημισμένο αρχιτέκτονα Ed Tuttle και περιλαμβάνει 38 σουίτες με πισίνες κτισμένες σε διάφορα επίπεδα, ώστε να μεγιστοποιείται η ιδιωτικότητα και η θέα, βίλλες που εξυπηρετούνται από το ξενοδοχείο, το κέντρο θαλασσοθεραπείας και το Aman Beach Club.

Το Amanzoe μάλιστα κλείνει φέτος δέκα χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, έχοντας ανοίξει από τον Αύγουστο του 2012. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτή τη δεκαετία, τόσο κατά τη διάρκεια της δημοσιονομικής κρίσης της χώρας όσο και στην πανδημία, οι πληρότητες για το ξενοδοχείο διατηρήθηκαν σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Αναφορικά με την πυρκαγιά που ξέσπασε χθες (Δευτέρα 4 Ιουλίου) στην περιοχή της Κορακιάς Αργολίδας, επιβεβαιώνουμε ότι αυτή προσέγγισε στις πύλες του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος Amanzoe, το οποίο ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Grivalia Hospitality.

Mε την έγκαιρη και συντονισμένη επέμβαση των στελεχών του Amanzoe και των τοπικών αρχών, όλοι οι ένοικοι και το λοιπό προσωπικό μεταφέρθηκαν γρήγορα και με ασφάλεια σε άλλα ξενοδοχειακά καταλύματα.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις περιφερειακές και τις τοπικές αρχές, την πυροσβεστική υπηρεσία, το υπουργείο πολιτικής προστασίας, την κεντρική διοίκηση, τις δυνάμεις αέρος και εδάφους, τις αστυνομικές δυνάμεις, το προσωπικό, αλλά και τους τρίτους εθελοντές που εργάστηκαν σκληρά από την πρώτη στιγμή για να περιορίσουν την πυρκαγιά και οι οποίοι παρέμειναν στο σημείο για να παρακολουθούν την εξέλιξη της κατάστασης.

Σε αυτό το σημείο είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι ούτε η έκταση ούτε οι επιπτώσεις της πυρκαγιάς ήταν τόσο καταστροφικές όσο φάνηκαν στην αρχή.

Συγκεκριμένα, όλοι οι κύριοι χώροι του ξενοδοχείου παρέμειναν άθικτοι και πλήρως λειτουργικοί, ενώ ένας μικρός αριθμός pavilions υπέστησαν μικρές μόνο εξωτερικές ζημιές. Όλες οι βίλες του Amanzoe παραμένουν άθικτες.

Ήδη από σήμερα, οι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και το προσωπικό του Amanzoe εργάζονται συστηματικά τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να αποκαταστήσουν άμεσα όλες τις ζημιές του ξενοδοχείου, αλλά και να αναλάβουν παράλληλα πρωτοβουλίες για την αναδάσωση της ευρύτερης περιοχής που κάηκε.

To Amanzoe έχει παύσει προσωρινά τη λειτουργία του έως ότου αποκατασταθούν πλήρως όλες οι σοβαρές ζημιές, ώστε το ξενοδοχείο να είναι σε θέση να υποδεχθεί ξανά γρήγορα τη διεθνή πελατεία του διατηρώντας παράλληλα την υψηλή ποιότητα φιλοξενίας που το έχει καθιερώσει ως το πλέον επιτυχημένο πολυτελές θέρετρο της Μεσογείου.

«Για την Grivalia Hospitality άμεση προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια και η ευημερία των ενοίκων και του προσωπικού των ξενοδοχείων μας. Από την πρώτη στιγμή όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό απομακρύνθηκαν από τον χώρο του ξενοδοχείου και μεταφέρθηκαν απόλυτα ασφαλείς σε άλλα καταλύματα. Τα πρωτόκολλα λειτούργησαν και εκκενώθηκε άμεσα και έγκαιρα το ξενοδοχείο, χωρίς απώλεια ζωής ή τραυματισμούς.

Είμαστε ευγνώμονες στους πυροσβέστες, χειριστές των εναέριων και επίγειων μέσων, αλλά και τους εθελοντές οι οποίοι κάθε καλοκαίρι δίνουν ηρωική μάχη κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες αντιμετωπίζοντας εκτεταμένες πυρκαγιές σε ολόκληρη τη χώρα. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης και στο προσωπικό του Amanzoe που βοήθησε τόσο στην ασφαλή εκκένωση όσο και στις προσπάθειες κατάσβεσης. Αυτονοήτως η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει το προσωπικό του ξενοδοχείου καθόλη τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης» δήλωσε ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Ιδρυτής και Πρόεδρος Δ.Σ της Grivalia Hospitality.

Τέλος, θα θέλαμε για άλλη μία φορά να ευχαριστήσουμε τόσο το προσωπικό μας όσο και όλους τους αρμόδιους φορείς για την άμεση κινητοποίηση και καταλυτική συνδρομή τους στην επιτυχή αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης.

Διαβάστε ακόμη

Ο χρησμός για τις εκλογές, το deal της Intrakat που έκλεισε, οι κόντρες στην ενέργεια, οι καυγάδες της Αttica, ο πάροχος και η Lamda 

Κρυπτονομίσματα: Ο «Μεγάλος Πανικός» και οι τεράστιες χασούρες (pic) (διαγράμματα)

Intrakat: Σε Μπάκο, Καϋμενάκη, Εξάρχου το 31,7% – Ποσοστό αποκτούν οι εφοπλιστές Αγγέλου – Γκότσης