Με τη ΝΔ να διατηρεί ισχυρό πολιτικό προβάδισμα έναντι όλων των άλλων κομμάτων, όπως αποτυπώνουν οι δύο πρώτες μετεκλογικές δημοσκοπήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας (Metron Analysis για Mega και GPO για Παραπολιτικά), ο Κυριάκος Μητσοτάκης αισθάνεται ότι έχει πλέον την άνεση να κάνει πολύ πιο συστηματικά ανοίγματα σε ειδικά κοινά και σε ανθρώπους που μπορεί να μην στήριξαν τη ΝΔ στις προηγούμενες εκλογές. Το 40,79% που πήρε η ΝΔ στις πρόσφατες εκλογές, άλλωστε, δίνει στο κόμμα ένα «μαξιλαράκι ασφαλείας», όσο και αν ο κ. Μητσοτάκης επιμένει στη γραμμή περί μη εφησυχασμού των ψηφοφόρων του κόμματος.

Η χθεσινή του παρουσία στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα στον ΑΝΤ1 «Το Πρωινό» απέδειξε, άλλωστε, του λόγου το αληθές. Ο κ. Μητσοτάκης γνωρίζει ότι οι πρωινές ή μεσημβρινές εκπομπές του Σαββατοκύριακου έχουν διείσδυση σε κοινά που δύσκολα μπορεί να προσεγγίσει με συμβατικό τρόπο ένα πολιτικό κόμμα. Συνεπώς, πέρα από τα πάγια πολιτικά μηνύματα και το πιο ανθρώπινο προφίλ που θέλει να δείξει ο πρόεδρος της ΝΔ, αυτές οι εκπομπές αποτελούν και μια πλατφόρμα, προκειμένου να απευθυνθεί σε ανθρώπους που δεν έρχονται σε καθημερινή βάση αντιμέτωποι με τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ και μάλιστα ειδικά με τις πιο εξειδικευμένες θέσεις της. «Οι εκπομπές «lifestyle» μπορούν να αναδεικνύουν θέματα τα οποία τελικά ενδιαφέρουν πολύ περισσότερο την κοινωνία από το να ξαναδούν δύο υποψήφιους βουλευτές να τσακώνονται και να αναμασούν τα ίδια και τα ίδια κλισέ, τα οποία τελικά οδηγούν τον πολίτη στο να κλείσει την τηλεόραση», είπε χθες με νόημα ο πρωθυπουργός.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr