Λίγες ώρες αφότου η Stellantis ανακοίνωσε ότι στοχεύει σε περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ σε πρόσθετα ετήσια έσοδα έως το 2026 από αναβαθμίσεις λογισμικού και συνδρομές, η Polestar αποκάλυψε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των κερδών που διακυβεύονται.

Η θυγατρική της Volvo Cars ανακοίνωσε ότι από τα τέλη Νοεμβρίου περισσότερα από 400 άτομα είχαν κατεβάσει μια αναβάθμιση λογισμικού που βελτιώνει τις επιδόσεις για την έκδοση του Polestar 2 με την μεγαλύτερη μπαταρία και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες.

Κάθε πελάτης πλήρωνε περίπου 1.000 ευρώ για 50 επιπλέον kW (68 PS) ισχύος και 20 Nm ροπής περισσότερα. Το λογισμικό κατεβαίνει μέσω over-the-air ενημέρωσης. Μιλάμε δηλαδή για τζίρο 400.000 ευρώ μέσα σε λίγες ημέρες.

Στην ίδια ανακοίνωση η Polestar τόνισε ότι η προηγμένη τεχνογνωσία λογισμικού της επιτρέπει «να συνεχίσει να εξερευνά εναλλακτικές ροές εσόδων και να ενισχύει περαιτέρω την οικονομική της θέση», καθώς ετοιμάζεται να εισέλθει στο χρηματιστήριο μέσω συγχώνευσης με την εταιρεία εξαγορών ειδικού σκοπού, Gores Guggenheim, το πρώτο εξάμηνο του 2022. Αυτή η συμφωνία υπόλογίζεται ότι έχει εταιρική αξία 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών αναλυτών,  Stellantis υπολογίζει ότι θα αποκομίζει 50 ευρώ ετησίως από τους πελάτες της για αναβαθμίσεις λογισμικού και συνδρομές.

Προς επίρρωση όλων αυτών, η Handelsblatt ανέφερε ότι η Robert Bosch, ο μεγαλύτερος προμηθευτής εξαρτημάτων αυτοκινήτων στον κόσμο, θα αυξήσει τον αριθμό ειδικών λογισμικού που εργάζονται στη θυγατρική της Etas από 1.500 που είναι σήμερα σε 2.300 προκειμένου να επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της.

«Με αυτή την ενίσχυση θέλουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα  να γίνουμε ο κορυφαίος πάροχος λογισμικού οχημάτων που δεν εξαρτάται από εφαρμογές», δήλωσε στην εφημερίδα ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Bosch, Stefan Hartung.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η αγορά λογισμικού αυτοκινήτων θα αξίζει δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα χρόνια. Η Bosch αναμένει διψήφια ετήσια ανάπτυξη μέχρι το 2030. Οι ανταγωνιστές Continental και ZF Friedrichshafen επενδύουν επίσης μεγάλα ποσά στον κλάδο.

Διαβάστε ακόμη: 

H πριγκίπισσα – εγγονή του Ανιέλι της Fiat και η σχέση της με τον Ρενιέ του Μονακό

«Καρούζος Gate»: Aλλάζουν χέρια 200 ακριβά ακίνητα σε Αττική, Κρήτη, Πάτρα, Κεφαλονιά (pics)

Αναλυτικός Οδηγός: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το νέο αναπτυξιακό νομοσχέδιο