Το A1 και το crossover Q2 δεν θα αντικατασταθούν όταν τελειώσει η τρέχουσα διάρκεια ζωής τους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handelsblatt.

Σύμφωνα με τον Duesmann, ο όμιλος Volkswagen, επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο των επιμέρους εμπορικών σημάτων του, θέλει από την Audi να επικεντρωθεί στον premium ρόλο της.

«Θα περιορίσουμε το εύρος των μοντέλων μας προς τα κάτω και θα το επεκτείνουμε προς τα πάνω», είπε ο Duesmann. «Δίνουμε προτεραιότητα σε άλλα τμήματα».

Το A1 παρουσιάστηκε το 2010 και μοιραζόταν την ίδια πλατφόρμα του VW Group με τα μικρά χάτσμπακ VW Polo και SEAT Ibiza.

Η δεύτερη γενιά A1 ξεκίνησε να πωλείται το 2018. Το Q2 παρουσιάστηκε το 2016 ως το μικρότερο μέλος της οικογένειας SUV/crossover Q της Audi.

Απευθύνεται σε αγοραστές πολυτελών αυτοκινήτων, οι οποίοι θέλουν ένα πρακτικό όχημα για τα αστικά κέντρα.

Η Audi πούλησε 56.883 A1 στην Ευρώπη πέρυσι, σημειώνοντας πτώση 1% σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με ερευνητές αγοράς της JATO Dynamics. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του Q2 μειώθηκαν κατά 6%, στις 53.183.

Λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης στην παραγωγή και προμήθεια ημιαγωγών, ο όμιλος VW, όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, χρησιμοποιεί τα διαθέσιμα τσιπ σε πιο κερδοφόρα μοντέλα όποτε είναι δυνατόν.

«Στον όμιλο προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε το συνολικό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό δίνουμε προτεραιότητα σε μοντέλα με υψηλότερη κερδοφορία», δήλωσε ο Duesmann, ο οποίος ωστόσο πρόσθεσε ότι αναμένει βελτίωση στην προσφορά ημιαγωγών κατά τη διάρκεια του έτους.

Οι κύριοι ανταγωνιστές της Audi, BMW και Mercedes-Benz, έχουν επίσης επικεντρωθεί περισσότερο στην κερδοφόρα premium κατηγορία και στα πολυτελή αυτοκίνητα γενικά εδώ και αρκετό καιρό.

Ο Duesmann επανέλαβε επίσης το σχέδιο της Audi να εξελίξει ένα ηλεκτρικό πολυτελές εμβληματικό sedan, βασισμένο στην ιδέα Grandsphere, που θα έχει ευρύχωρο εσωτερικό, νέο ηλεκτρικό σύστημα και νέο λογισμικό συνδεσιμότητας.

To e-tron GT είναι ένα από τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Audi που θα πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια και θα αφήσουν μεγάλα περιθώρια κέρδους στην εταιρεία

«Είμαστε εντός προγράμματος και θα παρουσιάσουμε το συγκεκριμένο μοντέλο το 2025», είπε στην Handelsblatt. «Μετά από αυτό, θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών της Bentley και της Porsche».

Διαβάστε ακόμη: 

AkademikerPension: Οι Δανοί ακαδημαϊκοί με περιουσία $23 δισ. αποεπενδύουν από ομόλογα σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο

Η Volvo θέλει να μοιάσει στην… Tesla

Oδεύει για άγονος ο διαγωνισμός των 80 εκατ. ευρώ για τα δικαστήρια Πειραιά