Το γαλλικό κράτος υποστηρίζει την αναμόρφωση της συμμαχίας Renault-Nissan και δεν θα αντιταχθεί στην επανεξισορρόπηση των μετοχικών μεριδίων που κατέχουν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες η μία για την άλλη, ανέφερε η γαλλική εφημερίδα Les Echos.

Η Les Echos, επικαλούμενη ανώνυμες πηγές, ανέφερε ότι ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν έδωσε τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις στον Ιάπωνα πρωθυπουργό Φούμιο Κισίντα κατά τη διάρκεια συνομιλιών μεταξύ των δύο ηγετών στο Παρίσι την περασμένη Δευτέρα.

Στις διαπραγματεύσεις τους, οι οποίες επικεντρώνονται στον τρόπο της αναμόρφωσης μιας μακροχρόνιας συμμαχίας μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, η Renault ελπίζει να πείσει τη Nissan να επενδύσει στην επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της, ενώ η Nissan επιδιώκει την πώληση μέρους του μεριδίου της Renault στη Nissan ώστε να είναι οι δύο εταίροι σε πιο ισότιμη βάση.

Το γαλλικό κράτος είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault με ποσοστό 15%. Η Renault με τη σειρά της είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Nissan με μερίδιο 43%, πολύ περισσότερο από αυτό που κατέχει η Nissan στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

«Δεν υπάρχει πλέον κανένα σημαντικό μπλοκάρισμα», ανέφερε η Les Echos επικαλούμενη πηγή κοντά στο θέμα. «Είναι μόνο θέμα καθησυχασμού των διάφορων παραγόντων ότι οι δύο κυβερνήσεις συμμετέχουν ενεργά».

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η εφημερίδα, ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Bruno Le Mair έστειλε λεπτομερή επιστολή στον Ιάπωνα ομόλογό του για να επιβεβαιώσει την υποστήριξη του Παρισιού σε αυτόν τον ανασχηματισμό της συμμαχίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, σχεδιάζει να χωρίσει την αυτοκινητοβιομηχανία σε πέντε αυτόνομες επιχειρήσεις. Ο κύριος άξονας της στρατηγικής του είναι ο διαχωρισμός της επιχείρησης κινητήρων εσωτερικής καύσης από τη λειτουργία της επιχείρισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Nissan πάντως εξακολουθεί να ανησυχεί για τα σχέδια της Renault να πουλήσει μεγάλο μερίδιο της επιχείρησης βενζινοκινητήρων της στην κινεζική Geely.

Διαβάστε ακόμη

Τουρισμός: Οι Έλληνες αναζητούν θέσεις εργασίας αλλά τελικά δεν πάνε να δουλέψουν

«Antonis I. Angelicoussis»:  To πρώτο Dual Fuel  VLCC δεξαμενόπλοιο της Maran Tankers  (pics)

Υπουργός Ενέργειας Κατάρ: Το ρωσικό φυσικό αέριο θα επανέλθει στις χώρες της ΕΕ