Τη διανομή μερίσματος για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια ανακοίνωσε η Renault, καθώς η συνεχιζόμενη αναδιάρθρωσή της αποδίδει καρπούς οδηγώντας σε καλύτερα του αναμενόμενου λειτουργικά περιθώρια κέρδους.

Ειδικότερα, όπως μετάδωσε το Reuters, παρά την επιστροφή σε ζημίες το 2022 λόγω του πλήγματος της απόσυρσης από την Ρωσία, η Renault είδε τα λειτουργικά της περιθώρια να διπλασιάζονται από πέρυσι στο 5,6% χάρη στη στρατηγική που επικεντρώθηκε σε νέα μοντέλα, ηλεκτρικά οχήματα και λιγότερες εκπτώσεις.

“Τα θεμελιώδη μεγέθη του Ομίλου Renault έχουν τακτοποιηθεί εκ βαθέων και δεν θα υπάρξει πισωγύρισμα”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Λούκα ντε Μέο σε δήλωση. “Το χρηματοοικονομικό outlook του 2023 και η απόδοση μερίσματος το υποδεικνύουν αυτό.”

Η Renault, η οποία ανανεώνει την 24χρονη συνεργασία της με τη Nissan, στοχεύει πλέον σε λειτουργικό περιθώριο ομίλου στο 6% ή και περισσότερο φέτος.

Παράλληλα, πρότεινε μέρισμα 0,25 ευρώ ανά μετοχή – το πρώτο μετά τα πάνω από 3 ευρώ ανά μετοχή που είχε διανέμει το 2019 – το οποίο θα εγκριθεί στην ετήσια γενική συνέλευση στις 11 Μαΐου.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές για την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault ανήλθαν στο ρεκόρ των 2,1 δισ. ευρώ το 2022, ξεπερνώντας κατά πολύ τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,68 δισ. ευρώ που παρείχε η εταιρεία.

Η Renault πούλησε το πλειοψηφικό της μερίδιο στην Avtovaz πέρυσι στο ρωσικό κράτος, μόνο για ένα ρούβλι σύμφωνα με πληροφορίες, αλλά με εξαετή οψιόν εξαγοράς του.

Σημειώνεται ότι με συμφωνία που ανακοινώθηκε αυτόν τον μήνα, η Renault θα μειώσει το μερίδιό της στη Nissan στο 15% από το 43%.

Διαβάστε ακόμη

Νέα ρύθμιση χρεών: Πότε οι 12 δόσεις γίνονται 36 και 72 οι 24

Πέφτουν οι υπογραφές για τον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη

Zeus International: Οδεύει για τζίρο 110 εκατ. ευρώ το 2023 με χαρτοφυλάκιο 21 ξενοδοχείων – Τα νέα πλάνα