Η πενταετής παγκόσμια συμφωνία θα αποφέρει κοντά στα τρία δισεκατομμύρια δολάρια δυνητικών εσόδων για την Polestar. Ενώ οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων απαιτούν συνήθως σημαντικές εκπτώσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Hertz λέγεται ότι πληρώνει πιο κοντά στην λιανική τιμή.

Η παραγγελία της Hertz είναι υπερδιπλάσια από τα 29.000 οχήματα της Polestar που πούλησε παγκοσμίως πέρυσι. Αλλά η μάρκα που συνδέεται (ακόμα) με τη Volvo έχει φιλόδοξα σχέδια να φτάσει τις ετήσιες πωλήσεις της στα 290.000 αυτοκίνητα έως το 2025 και να αποκτήσει μηδενικό ισολογισμό το 2023.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath, δήλωσε ότι η συμφωνία με την Hertz δεν αλλάζει τις προβλέψεις πωλήσεων της εταιρείας στην οποία προΐσταται, αλλά «προσθέτει δύναμη και αυτοπεποίθηση για την επίτευξη των στόχων μας», είπε.

Το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο roadster της Polestar, O₂

Ο  Ingenlath περιέγραψε τη συμφωνία ως «αμοιβαία επωφελή» τόσο για τη Hertz όσο και για την Polestar. «Η Hertz θα πάρει μια σταθερή και ασφαλή προμήθεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας», είπε, «και εμείς διασφαλίζουμε μια πολύ καλή σύμβαση για μεγάλο όγκο αυτοκινήτων χωρίς buy-back ή άλλες σχετικές βραχυπρόθεσμες θυσίες».

Ο Tyson Jominy, αντιπρόεδρος δεδομένων και ανάλυσης στην J.D. Power, περιέγραψε τη συμφωνία της Hertz ως μια «ζωτικής σημασίας» για την Polestar, δεδομένου ότι τη βοηθά στη χρηματοδότηση της μελλοντικής ανάπτυξης προϊόντων και στη δημιουργία θετικής δημοσιότητας για την αναδυόμενη μάρκα.

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτή τη στιγμή θα βγάλουν περισσότερα χρήματα πουλώντας σε στόλους ενοικιάσεων ή leasing», είπε ο Jominy. «Οι πελάτες των χρονομισθώσεων αυτή τη στιγμή ζητούν απεγνωσμένα καινούργια αυτοκίνητα και διατίθενται να πληρώσουν σε τιμές λιανικής προκειμένου να γλιτώσουν τους μεγάλους χρόνους παράδοσης».

Για την Polestar — μια σχετικά άγνωστη μάρκα — η αξία της συμφωνίας Hertz εκτείνεται πέρα ​​από τα άμεσα έσοδα που θα δημιουργήσει. «Οι άνθρωποι που δοκιμάζουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για πρώτη ίσως φορά θα το κάνουν με να Polestar», είπε χαρακτηριστικά ο Ingenlath.

Το Polestar 2 σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο

Τοποθετώντας τα αυτοκίνητά της σε στόλους ενοικίασης, η Polestar ανοίγεται σε μια σχετικά πολυπληθή ομάδα ανθρώπων με αγοραστική δύναμη, η οποία θα «δοκιμάσει» τα προϊόντα της χωρίς να χρειάζεται να προσελκύσει υποψήφιους αγοραστές στο δίκτυο λιανικής της μάρκας, το οποίο τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι εξαιρετικά αραιό.

«Η καθιέρωση πωλήσεων σε εταιρείας ενοικιάσεων και χρονομίσθωσης δίνει στην Polestar μεγαλύτερη έκθεση σε πιθανούς αγοραστές λιανικής για τα οχήματά τους», δήλωσε ο Sam Fiorani, αντιπρόεδρος της AutoForecast Solutions. «Για ένα κλάσμα του κόστους κατασκευής πολλών καταστημάτων, η Polestar θα έχει τεράστια απόδοση σε προσωπικές εμπειρίες και σε διαφήμιση από στόμα σε στόμα».

Η συμφωνία με την Hertz επιτρέπει επίσης στην Polestar να αυξήσει την παραγωγή σε ένα πιο κερδοφόρο επίπεδο γρηγορότερα από ό,τι θα έπρεπε να περιμένουν με τη φυσική αύξηση της ζήτησης. Οι πωλήσεις στην Hertz θα αυξάνονται σταδιακά κάθε χρόνο.

«Είναι το παράδοξο της κότας και του αυγού όπου, στην αρχή τουλάχιστον, ο αριθμός των αγοραστών που χρειάζονται για να στηρίξουν την παραγωγή δεν είναι αρκετά μεγάλος ώστε η παραγωγή να είναι βιώσιμη», είπε ο Fiorani.

Τα αυτοκίνητα Polestar του στόλου της Hertz θα διοχετευθούν τελικά στο πρόγραμμα πωλήσεων μεταχειρισμένων της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας και θα διατεθούν προς πώληση μέσω του δικτύου λιανικής της Polestar.

Η συμφωνία με την Polestar είναι η δεύτερη σημαντική συμφωνία της Hertz για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρεία ενοικίασης παρήγγειλε 100.000 Tesla – το πρώτο βήμα ενός τολμηρού σχεδίου για τον εξηλεκτρισμό του στόλου της. Το σχέδιο ηλεκτροκίνησης της Hertz περιλαμβάνει σχεδόν 500.000 αυτοκίνητα και φορτηγά σε όλο τον κόσμο.

Το Polestar 3 είναι ένα μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό crossover που θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2023

Η Hertz θα παραγγείλει αρχικά το τετράθυρο Polestar 2, που κυκλοφόρησε το 2020. Τα σεντάν θα είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση και χρονομίσθωση στις αντιπροσωπείες της Hertz στην Ευρώπη αυτή την Ανοιξη, ενώ θα ακολουθήσουν η Βόρεια Αμερική και η Αυστραλία στα τέλη του 2022.

«Μαζί με τη Hertz θα προσπαθήσουμε να επεκτείνουμε το μείγμα καθώς παρουσιάζουμε νέα μοντέλα», είπε ο Ingenlath. «Δεν έχουμε οριστικοποιήσει δηλαδή ακόμα ποια ακριβώς μοντέλα θα πάνε σε ποιες αγορές».

Το επόμενο έτος η Polestar θα λανσάρει ένα μεγάλο ηλεκτρικό crossover. Το Polestar 3, όπως ονομάζεται, θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και την Κίνα και βασίζεται σε μια νέα αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από τη Volvo για τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα της.

Διαβάστε ακόμη:

Το πολιτικό παιχνίδι άνοιξε, το Ερρίκος Ντυνάν δεν πουλήθηκε, το έξυπνο deal του Σουηδού και τα χαμένα λεφτά της Globo

Αegean: Ξεκινά το θερινό πρόγραμμα – Συνολικά 156 προορισμοί εσωτερικού – εξωτερικού σε 42 χώρες (pics)

Ενεργειακή κρίση: «Ηλεκτροσόκ» για το λογαριασμό της απεξάρτησης της Ε.Ε. από τη Ρωσία