Είναι σαφές ότι η εταιρεία η οποία ξεκίνησε με έντονο ρυθμό την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη δεν θα κάνει πίσω, πλέον.

Τα στελέχη τής Volkswagen έχουν αποφασίσει να αποκομίσουν τα οφέλη από την επένδυση που έχουν κάνει ήδη και αυτή πρόκειται να συνεχίσουν και τα επόμενα έτη προς αυτόν τον σκοπό.

Κατά διαστήματα, ανακοινώνεται από αυτή ότι όλο και περισσότερα μοντέλα της θα πάψουν να έχουν θερμικό κινητήρα από τη επόμενη γενιά τους. Αυτή τη φορά, όμως, η εταιρεία ξεκαθάρισε με σαφήνεια ποια θα είναι αυτά.

Αυτό έγινε από τον Thomas Schäfer, τον Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen. Το κορυφαίο στέλεχός της έδωσε συνέντευξη στo γερμανικό έντυπο Automobilwoche, σύμφωνα με το Reuters, ανακοινώνοντας τι πρόκειται να συμβεί με τα πιο δημοφιλή μοντέλα της τα προσεχή χρόνια.

Όπως δήλωσε, εντός της χρονιάς θα παρουσιαστούν τα καινούργια Passat και Tiguan, το 2024 θα παρουσιαστεί το νέο Tayron (το οποίο προορίζεται για την κινεζική αγορά) και το 2025 η επόμενη γενιά τού T-Roc. Αυτά θα είναι τα τελευταία μοντέλα της τα οποία διατίθενται με κινητήρα εσωτερικής καύσης ως το 2030, όπως είπε.

Από την κουβέντα δεν έλειψε και το Golf, το σημαντικότερο όχημα της Volkswagen την τελευταία πεντηκονταετία. Ο Schäfer δήλωσε ότι την επόμενη χρονιά θα παρουσιαστεί η επανασχεδιασμένη εκδοχή τής παρούσας γενιάς του (Golf VIII) αλλά δεν υπάρχουν σχέδια για την εξέλιξη της επόμενης με θερμικό κινητήρα.

Πάντως, ο Schäfer, δεν απέκλεισε το γεγονός αυτό. Όπως είπε: «Εάν ο κόσμος εξελιχθεί διαφορετικά ως το 2026 ή το 2027, τότε ίσως παρουσιάσουμε μια τέτοια έκδοση (του νέου Golf). Όμως, δεν το πιστεύω. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν τέτοια σχέδια», κατέληξε.

Διαβάστε ακόμη

Το ραντεβού του δικαστή με τον διαπλεκόμενο, τα «μπρούτα» στα γκάλοπ, ο συντελεστής του Ψυχικού και τα νέα πασχαλινά κόκκινα δάνεια

Δέκα έργα στον τουρισμό ύψους 1,5 δισ. ευρώ προς ένταξη στις στρατηγικές επενδύσεις

Uni Systems: Η «ναυαρχίδα» του Θεόδωρου Φέσσα στην πληροφορική (pic)