Απροσδόκητη βελτίωση κατέγραψε η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Μάρτιο στις ΗΠΑ, δεδομένης της αισιοδοξίας που διέπει τους Αμερικανούς πολίτες όσον αφορά την αγορά εργασίας και την επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ο δείκτης αυξήθηκε στις 104,2 μονάδες από τις 103,4 του Φεβρουαρίου, σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα δεδομένα. Ο πρόσφατος μέσος όρος έρευνας του Bloomberg υπεδείκνυε πως ο δείκτης αυτός θα μειωνόταν στο 101. 

Η μέτρηση η οποία εκτιμά τις 6μηνιαίες προβλέψεις των καταναλωτών αυξήθηκε στις 73 μονάδες, αν και ο δείκτης των τρεχουσών συνθηκών μειώθηκε στις 151,1 μονάδες.

Τα στοιχεία αυτά τα οποία συμπεριλαμβάνουν εκτιμήσεις μέχρι και τις 20 Μαρτίου, υποδεικνύουν πως η πρόσφατη τραπεζική κρίση δεν έχει επηρεάσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δεδομένης της σταθερής αγοράς εργασίας και της χαμηλής ανεργίας οι οποίες συνεχίζουν και προωθούν το αναπτυξιακό αφήγημα παρά τις πληθωριστικές πιέσεις.

Από την άλλη, όλο και περισσότερες εταιρείες του τεχνολογικού τομέα έχουν προχωρήσει σε σωρεία απολύσεων τους τελευταίους μήνες. Επιπροσθέτως, όσο η τραπεζική κρίση περιορίζει τη ρευστότητα και τη δυνατότητα δανειοδότησης, η εμπιστοσύνη αυτή ενδέχεται να μειωθεί σημαντικά στο εγγύς μέλλον.

«Δεδομένων των εκτιμήσεων για ανάπτυξη της οικονομίας, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις ΗΠΑ βελτιώθηκε τον Μάρτιο, αλλά παραμένει υπό τον μέσο όρο του 2022», τόνισε το στέλεχος της Conference Board, Αταμάν Οζιγιλντιρίμ, προσθέτοντας πως «η αύξηση αυτή αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ηλικίας υπό των 55 ετών, με μέσο όρο εισοδήματος νοικοκυριού άνω των $50.000 ετησίως».

Διαβάστε ακόμα

Fitch – Moody’s: Πώς θα επιστρέψει η Ελλάδα στην επενδυτική βαθμίδα

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για «κόκκινα» δάνεια, πλειστηριασμούς, επιτόκια και αποεπένδυση ΤΧΣ

Binance:  Απροσδόκητη και απογοητευτική η μήνυση από την CFTC