Οι πωλήσεις της Gucci ξεπέρασαν τα προ πανδημίας επίπεδα το τέταρτο τρίμηνο του 2021, καθώς το ισχυρότερο brand της εταιρείας ειδών πολυτελείας Kering, καθώς η τελευταία κολεξιόν έτοιμων ενδυμάτων κατάφερε να προσελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci αυξήθηκαν κατά 32% στα 3,07 δισεκατομμύρια ευρώ, ανακοίνωσε την Πέμπτη η μητρική Kering που εδρεύει στο Παρίσι, την ώρα που οι αναλυτές ανέμεναν ανάπτυξη ύψους 18%. Μάλιστα, το πρωί της Πέμπτης μετοχές της Kering σημείωσαν άνοδο έως και 5,6% στο γαλλικό Χρηματιστήριο.

Η κυκλοφορία της συλλογής Aria της Gucci στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021, έδωσε ώθηση στην εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις της, ενώ παράλληλα, η ταινία «House of Gucci», με πρωταγωνίστρια τη Lady Gaga, προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού στο brand.

Με επικεφαλής τον CEO Μάρκο Μπιζάρι και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Αλέσαντρο Μισέλ, η Gucci αντιπροσωπεύει περισσότερο από το μισό των εσόδων της Kering και σχεδόν τα τρία τέταρτα των κερδών.

Η αύξηση των εσόδων στην Gucci «είναι σημαντική καθώς «σπάει» το σερί τριμήνων κακής απόδοσης σε σχέση με τον ανταγωνισμό», δήλωσε μέσω e-mail ο Λούκα Σόλκα, αναλυτής της Sanford C. Bernstein.

Η εταιρεία ενισχύθηκε επίσης από την απόδοση του οίκου Yves Saint Laurent, όπου τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 47%, ξεπερνώντας όλα τα άλλα brands ομίλου.

«Είμαστε σίγουροι ότι θα επεκτείνουμε την περσινή δυναμική όχι μόνο το 2022 αλλά και τα επόμενα χρόνια», σημείωσε με δήλωσή του ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος της Kering, Φρανσουά-Ανρί Πινό.

Τα αποτελέσματα της Kering παρέχουν τις πιο πρόσφατες ενδείξεις ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας ανακάμπτουν από το σοκ της πανδημίας, καθώς οι αγοραστές με υψηλά εισοδήματα συνωστίζονται στα καταστήματα του ομίλου σε όλον τον κόσμο.

Η επιστροφή της πολυτέλειας και οι αυξήσεις τιμών

Η ανταγωνίστρια εταιρεία LVMH  τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ετήσια έσοδα ρεκόρ, λαμβάνοντας ώθηση από την αυξανόμενη ζήτηση για τσάντες Louis Vuitton και δαχτυλίδια Tiffany.

Οι αναλυτές εστιάζουν στην πολιτική τιμολόγησης που ακολουθούν οι οίκοι ειδών πολυτελείας, με τη Chanel και άλλα brands να ανεβάζουν τις τιμές των προϊόντων τους επικαλούμενοι πληθωριστικές πιέσεις.

Η Gucci πιθανότατα θα κάνει πιο στοχευμένες αυξήσεις τιμών το 2022, αφού αύξησε τις τιμές δύο φορές πέρυσι και δύο φορές το 2020, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Οικονομικός Διευθυντής της Kering, Ζαν -Μαρκ Ντουπλέ.

Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα της Kering για το έτος αυξήθηκαν κατά 60% στα 5,02 δισεκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας την εκτίμηση των 4,77 δισεκατομμυρίων ευρώ των αναλυτών. Ερωτηθείς για τις δυνατότητες συγχωνεύσεων και εξαγορών, ο Ντουπλέ είπε ότι προτεραιότητα για τον όμιλο αποτελεί η οργανική του ανάπτυξη, αλλά ότι η Kering έχει επίσης την οικονομική δύναμη να πραγματοποιήσει εξαγορές. Η Kering αγόρασε τη δανική μάρκα γυαλιών Lindberg πέρυσι. Τον περασμένο μήνα, ο όμιλος ανακοίνωσε την πώληση δύο εμπορικών σημάτων ρολογιών έπειτα από μια απογοητευτική απόδοση σε αυτόν τον κλάδο.

Διαβάστε ακόμα:

Μετά την Unilever και την Heineken και η Nestle ανησυχεί για τα κέρδη λόγω πληθωρισμού – Αύξηση των πωλήσεων το 2021

H ΕΚΤ εξετάζει σχέδιο για να συνεχίσει να δέχεται ελληνικά ομόλογα ως collateral έως το 2024

Τουρισμός: Ανάκαμψη με πρόβλεψη για 80% του 2019 στη ζήτηση για ταξίδια φέτος στην Ευρώπη