Υποτονική ήταν η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ειδών πολυτελείας Burberry κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, καθώς τα lockdown και έπειτα η αύξηση των κρουσμάτων στην Κίνα συγκράτησε τη ζήτηση.

Συγκεκριμένα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 1% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, κάτω από το κέρδος 1,4% που ανέμεναν οι αναλυτές. Οι αναιμικές επιδόσεις της εταιρείας οφείλονται κυρίως στην πτώση της κινεζικής ζήτησης, καθώς οι πωλήσεις στον ασιατικό γίγαντα σημείωσαν βουτιά 23%, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η βρετανική εταιρεία.

Η ζήτηση για είδη πολυτελείας στην Κίνα – την «ατμομηχανή» ανάπτυξης για την εταιρεία – μειώθηκε από τους συνεχείς περιορισμούς του Covid-19 για μεγάλο μέρος του περασμένου έτους. Μια αλλαγή της πολιτικής τον Δεκέμβριο, κατά την οποία η κυβέρνηση εγκατέλειψε ξαφνικά τους ελέγχους, μπορεί να πυροδοτήσει ανάκαμψη τους επόμενους μήνες, είπαν οι αναλυτές, αλλά μόνο όταν τα κρούσματα υποχωρήσουν.

Ο οίκος Burberry εισέρχεται σε μια νέα εποχή καθώς ο υπεύθυνος δημιουργικού Ντάνιελ Λι, ο οποίος εντάχθηκε πέρυσι στο δυναμικό της εταιρείας για να ενισχύσει το brand, ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή τον επόμενο μήνα στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

Διαβάστε ακόμη

Βρετανία: Νέα απεργία του νοσηλευτικού προσωπικού με αίτημα αυξήσεις

Αυστρία: Η Ελλάδα στην κορυφή των κρατήσεων για το 2023

Γεωργιάδης: Η αξία του μέσου «Καλαθιού» παραμένει σταθερή για 12η εβδομάδα παρά τον πληθωρισμό (tweet)