Ένας νέος παίχτης μπαίνει δυναμικά στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά του τεχνητού κρέατος, καθώς οι αμερικανοί καταναλωτές θα δουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ να «στριμώχνεται άλλο ένα brand δίπλα στις Beyond Meat, Impossible Foods και Tyson Foods.

Η Archer Daniels Midland σχεδιάζει να λανσάρει την πρώτη της σειρά προϊόντων στις ΗΠΑ μέσω της κοινοπραξίας της PlantPlus Foods με τη βραζιλιανική εταιρεία παραγωγής βοείου κρέατος Marfrig Global Foods το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με την Leticia Goncalves της ADM.

«Οι Αμερικανοί (σ.σ. καταναλωτές) είναι ανοιχτοί σε νέα προϊντα που δεν υπάρχουν στον τομέα των ζωικών πρωτεϊνών, όπως τα γεύματα που παρασκευάζονται με συστατικά φυτικής πρωτεΐνης», δήλωσε η Goncalves σε συνέντευξή τ «Οι Αμερικανοί είναι ανοιχτοί σε νέες μορφές που δεν υπάρχουν στον τομέα των ζωικών πρωτεϊνών, όπως τα γεύματα που παρασκευάζονται με συστατικά φυτικής πρωτεΐνης», δήλωσε ο Goncalves σε μια συνέντευξή της στο Bloomberg.

Εκτός από τη λιανική αγορά, στοχεύει να επεκταθεί στις υπηρεσίες εστίασης στις ΗΠΑ, όπου πολλά εστιατόρια δεν έχουν μόνο ένα είδος χωρίς κρέας αλλά ένα ολόκληρο μενού φυτικής προέλευσης, είπε.

Η παγκόσμια βιομηχανία «τεχνητής πρωτεΐνης» αξίας 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να τριπλασιαστεί κατά την επόμενη δεκαετία, με τους μεγαλύτερους παραγωγούς κρέατος στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της JBS και της Tyson, να εμπλέκονται ολοένα και περισσότερο σε μια αναπτυσσόμενη αγορά όπου κυριαρχούν οι εταιρείες εναλλακτικών προϊόντων, όπως η Beyond Meat και η Impossible Foods.

Περισσότεροι από τους μισούς τυπικούς κρεατοφάγους στρέφονται σε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης, σύμφωνα με έρευνα της ADM, η οποία έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στον τομέα ως τρόπο διαφοροποίησης σε μία ασταθή και ευάλωτη αγορά.

Το «άνοιγμα» στην ευρωπαϊκή αγορά

Η εταιρεία με έδρα το Σικάγο εργάζεται επίσης για να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και πέρα από την αμερικανική ήπειρο. Η ADM συνομίλησε με πιθανούς εταίρους στην Ευρώπη όχι μόνο για την παροχή συστατικών ή τεχνολογίας για φυτικά προϊόντα, αλλά και για την παραγωγή προϊόντων που οι τοπικές εταιρείες τροφίμων μπορούν να πουλήσουν με το δικό τους brand.

«Συνεργαζόμαστε με όλους τους μεγάλους παραγωγούς κρέατος στην Ευρώπη με τον ίδιο τρόπο που συνεργαστήκαμε στο παρελθόν με τη Marfing», είπε, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχουν βραχυπρόθεσμα σχέδια για τη δημιουργία οποιασδήποτε κοινοπραξίας στην Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμα:

Τσίπρας στη ΔΕΘ: Το δίλημμα, το νέο προοδευτικό μοντέλο, οι δεσμεύσεις του (vid)

Η Ευρώπη αντιμέτωπη με την «τέλεια καταιγίδα» στην ενέργεια

Σκρέκας: Ανεξάρτητα από ληξιπρόθεσμες οφειλές η έκπτωση στα τιμολόγια ρεύματος