Άνοδο 29% σημείωσαν οι παραδόσεις αυτοκινήτων της Tesla στην Κίνα τον Μάιο σε σχέση με έναν μήνα πριν, όταν η παραγωγή είχε διακοπεί προσωρινά για λόγους συντήρησης.

Αρκετοί αναλυτές παρακολουθούν τις εξελίξεις, προκειμένου να διαπιστώσουν αν τα αρνητικά δημοσιεύματα που έχουν προηγηθεί θα προκαλέσουν μείωση της ζήτησης τους επόμενους μήνες.

Σύμφωνα με στοιχεία της κινέζικης υπηρεσίας Passenger Car Association, η Tesla έκανε λόγο για χονδρικές πωλήσεις τον Μάιο 33.463 αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν στην Κίνα. Οι πωλήσεις τον Απρίλιο είχαν φτάσει τις 25.845.

Σε ό,τι αφορά τον Μάιο ειδικότερα, 11.527 αυτοκίνητα αφορούσαν σε εξαγωγές, ενώ 14.174 οχήματα στάλθηκαν σε άλλες ηπείρους, κυρίως στην Ευρώπη. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που είχε προορισμό την τοπική αγορά, μόνο τον Μάιο ανέβηκε κατά 88% σε σχέση με τον Απρίλιο.

Τα στοιχεία της χονδρικής δεν αντικατοπτρίζουν απαραιτήτως το επίπεδο ζήτησης στη λιανική για την Tesla άμεσα, αλλά και μέσω αντιπροσωπείας. Οι επενδυτές εκφράζουν ανησυχίες για ανατροπές, έπειτα από διαμαρτυρίες που σημειώθηκαν στο σαλόνι αυτοκινήτου της Σαγκάης στα μέσα Απριλίου, καθώς και ραγδαία αύξηση στα τροχαία, που προκάλεσε τη δυσαρέσκεια της κοινής γνώμης προς την αμερικανική εταιρεία.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Information, οι παραγγελίες των πελατών τον Μάιο μειώθηκαν σχεδον κατά 50% σε σχέση με τον Απρίλιο, ενώ αντιπρόσωποι της Tesla στην Κίνα αρνήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα να σχολιάσουν σχετικά.

Έπειτα από μια ιδανική έναρξη στην Κίνα, κερδίζοντας τη σημαντική υποστήριξη από την κυβέρνηση για το άνοιγμα του εργοστασίου κοντά στη Σαγκάη, η Tesla τράβηξε πρόσφατα αρκετή αρνητική δημοσιότητα, όταν μια ιδιοκτήτρια αυτοκινήτου της εταιρείας ανέβηκε σε κάποιο εκθεσιακό όχημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου τον Απρίλιο, φωνάζοντας με θυμό ότι τα φρένα της χάλασαν ενώ οδηγούσε, προκαλώντας ατύχημα.

Το περιστατικό αυτό έγινε αμέσως viral, ενώ σύντομα ακολούθησαν άλλες δύο  έντονες επιπλήξεις από κυβερνητικές οντότητες, επισημαίνοντας ότι η κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να σέβεται τους καταναλωτές και να συμμορφώνεται με τους τοπικούς νόμους.

Διαβάστε ακόμη

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Προβληματισμός για το διαγωνισμό – «Μην γίνουμε στο ίδιο έργο θεατές»

Αντώνης Λελάκης: Πώς το όραμα ενός πρωτοπόρου εφοπλιστή βούλιαξε στην… άμμο και στα χρέη

Πού κυμαίνονται τώρα τα ποσοστά αντιπαροχών και οι τιμές οικοπέδων στην Αθήνα