Τον τρόπο με τον οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Car AB σχεδιάζει να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα, αλλάζει ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Τζιμ Ρόουαν σε συνέντευξή του. «Αυτό που αλλάζει είναι η βάση προμηθειών μας, ειδικά στις μπαταρίες και πιθανώς και στα ορυκτά», δήλωσε ο Ρόουαν. «Οδηγεί όλο και περισσότερη από αυτή την τεχνολογία στη Βόρεια Αμερική».

Με σκοπό να περάσει το νομοσχέδιο για το κλίμα, όπως αναφέρει το Bloomberg ο γερουσιαστής Joe Manchin, επέμενε στο να τεθεί ως προϋπόθεση η εγχώρια συναρμολόγηση και προμήθεια και σε κίνητρα για τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και σε ανώτατα όρια τιμών για τα επιλέξιμα αυτοκίνητα και εισοδηματικά όρια για τους επιλέξιμους καταναλωτές. Ο νόμος περιλαμβάνει μια φορολογική πίστωση έως και 7.500 δολάρια για την αγορά ενός νέου ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού οχήματος.

Για να δικαιούται το πλήρες ποσό, ένα όχημα πρέπει να συναρμολογείται στη Βόρεια Αμερική και να πληροί τις απαιτήσεις, οι οποίες θεσπίζονται σταδιακά από τώρα έως το 2029, για την προμήθεια εξαρτημάτων μπαταρίας και ορυκτών από τις ΗΠΑ ή τους εμπορικούς εταίρους τους. Από την ψήφιση του IRA πέρυσι, έχουν ανακοινωθεί για τη Βόρεια Αμερική επενδύσεις άνω των 50 δισ. δολαρίων σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες.

Το υπουργείο Οικονομικών έχει θέσει προθεσμία ως το τέλος αυτής της εβδομάδας προκειμένου να εκδώσει οδηγίες για το πώς ακριβώς θα ερμηνεύσει και θα εφαρμόσει αυτές τις απαιτήσεις στον φορολογικό κώδικα. Κανένα από τα μοντέλα EV της Volvo δεν είναι πιθανό να πληροί τις προϋποθέσεις στην αρχή.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας κατασκευάζονται εκτός των ΗΠΑ, και ακόμη και εκείνα τα plug-in υβριδικά που κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στη Νότια Καρολίνα θα μπορούσαν να αποκλειστούν από τους αναμενόμενους κανόνες σχετικά με την προμήθεια ορυκτών και εξαρτημάτων.

Παρόλα αυτά, ο CEO αναμένει ότι οι πελάτες της εταιρείας στις ΗΠΑ θα μπορέσουν τελικά να επωφεληθούν πλήρως από τις φορολογικές πιστώσεις. «Το χρονοδιάγραμμα είναι πολύ επιθετικό», δήλωσε. «Θα είναι μια σταδιακή εφαρμογή του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση για να διασφαλίσουμε ότι θα πετύχουμε όλους αυτούς τους στόχους».

Το 2021, η Volvo έθεσε ως στόχο την πώληση μόνο πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030. Ο Ρόουαν ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου τον Μάρτιο του περασμένου έτους μετά από θητείες στην εταιρεία κατασκευής θερμαινόμενων κούκλων Ember Technologies Inc., στην εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών σκουπών Dyson Ltd. και στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας BlackBerry, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο που είχε θέσει ο προκάτοχός του Hakan Samuelsson.

Η Volvo κατασκευάζει σήμερα ένα ζευγάρι πλήρως ηλεκτρικών crossover SUV καθώς και μια σειρά από plug-in υβριδικά.

Διαβάστε ακόμη:

Έκλεισε το βιβλίο προσφορών για το 5ετές ομόλογο – Στα 15,9 δισ. ευρώ οι προσφορές, στο 3,92% το επιτόκιο

Οι καραμπόλες σε παραχωρήσεις, ΣΔΙΤ και δημόσια έργα από το ντιλ Ιντρακάτ-Άκτωρ

Το πικρό story της Sprider – 1,5 χρόνο στα αζήτητα η μονάδα της Ξάνθης (pics)