Η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών στην Κίνα αναμένεται να αναβιώσει τη ζήτηση στην παγκόσμια λιανική αγορά ειδών πολυτελείας, αλλά πολλοί καταναλωτές βλέπουν περισσότερους λόγους να κάνουν τις ακριβές τους αγορές εντός της χώρας, στο νησί αφορολόγητων ειδών Χαϊνάν.

Χθες, χιλιάδες επισκέπτες γέμισαν το εμπορικό κέντρο CDF στην πόλη Σάνγια της Χαϊνάν, ένα εμπορικό κέντρο αφιερωμένο στα καταστήματα αφορολογήτων ειδών, προκειμένου να αγοράσουν επώνυμα καλλυντικά και τσάντες κατά τη διάρκεια των εορτών για το Σεληνιακό Νέο Έτος.

«Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι αρκετά μακριά και είναι δύσκολο να αγοράσει κανείς», δήλωσε ο Γου Σουνσιάο, φοιτητής που συνήθιζε να κάνει τις αγορές του στο Harrods στο Λονδίνο. «Στη Σάνγια, μπορούμε να έρθουμε και να φύγουμε όποτε θέλουμε».

Στις αρχές Ιανουαρίου, ύστερα από την χαλάρωση των πολιτικών της COVID-19 σε όλη την Κίνα, το Πεκίνο τερμάτισε το μέτρο της υποχρεωτικής καραντίνας σε δωμάτιο ξενοδοχείου για τους εισερχόμενους επισκέπτες κατά την άφιξή τους στη χώρα.

Ως αποτέλεσμα, οι Κινέζοι έσπευσαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Στο Trip.com, δημοφιλή ιστότοπο αγοράς εισιτηρίων, οι κρατήσεις σε διεθνείς πτήσεις αυξήθηκαν πάνω από 200% την ημέρα που ανακοινώθηκε η αλλαγή πολιτικής.

Οι εταιρίες ειδών πολυτελείας και οι όμιλοι λιανικής πώλησης ελπίζουν ότι η επικείμενη αύξηση εξερχόμενου τουρισμού από την Κίνα θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων το 2023, καθώς καταλαγιάζει η μετά την πανδημία φρενίτιδα αγορών στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Μολαταύτα, ορισμένοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μεγαλύτερο ποσοστό από τις δαπάνες των Κινέζων για τα είδη πολυτελείας θα παραμείνει εντός των συνόρων της χώρας, παρόλο που οι καταναλωτές μπορούν τώρα να ταξιδέψουν ελεύθερα.

Διαβάστε ακόμη

Προς νέα μείωση το όριο για τις συναλλαγές με μετρητά

Κεν Γκρίφιν – Citadel: Ο νέος βασιλιάς των επενδύσεων – Πώς πέτυχε απόδοση άνω του 38%

Τα… στοιχήματα για τον Ράμμο, τα γκάλοπ και η στρατηγική, το νέο αφεντικό της UBS στην Ελλάδα, ο ψυχίατρος του real estate και το CVC – Vodafone2