Μία εκστρατεία για την ενίσχυση της διεθνούς επιρροής και της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων με κινεζική εμπορική ταυτότητα ενεργοποιήθηκε χθες, στη Σαγκάη.

Ουσιαστικό ρόλο στην υλοποίηση της εκστρατείας προβολής των κινεζικών προϊόντων (The Global Tour of China’s Brands) έχει το κινεζικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, με στόχο την προώθηση και την ενίσχυση της εμπορικής επιρροής και της ανταγωνιστικότητας τους, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Διαβάστε ακόμη

ΥΠΟΙΚ: «Κόκκινος συναγερμός» για τις υπέρογκες προεκλογικές υποσχέσεις ΣΥΡΙΖΑ

Η μονιμότης του Αλέξη, η καλή χαρά του Σαμαρά, το νέο ομολογιακό του Ιωάννου, το Hub του Ελληνικού και το «γιοκ» της Absolute

Αριστοτέλης Παντελιάδης: Το επενδυτικό πλάνο των €280 εκατ. και οι επιδόσεις της Metro ABEE κόντρα στον πληθωρισμό (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ