Όπως έγινε γνωστό, ο Όμιλος Stellantis πρόκειται να επαναπροσδιορίσει το δίκτυο των επίσημων και συνεργαζόμενων αντιπροσώπων του στην Ευρώπη με σκοπό να μειωθεί το κόστος αλλά και να παρέχει αποτελεσματικότερα τις υπηρεσίες του στους πελάτες του.

Η διαδικασία θα αφορά και στις (συνολικά) 14 εταιρείες που απαρτίζουν τον Όμιλο. Αναμένεται να ξεκινήσει από τον Ιούλιο της επόμενης χρονιάς και αρχικά θα αφορά στην Αυστρία και στις Κάτω Χώρες (Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο). Με αυτόν τον τρόπο θα αρχίσει να υλοποιείται ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο όπου ο Όμιλος θα έχει μεγαλύτερο έλεγχο στην τιμολόγηση των μοντέλων του, στη διανομή τους και στην παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση.

Στο σχέδιο αναφέρθηκε ο κ. Uwe Hochgeschurtz, Επιχειρησιακός Διευθυντής τού Ομίλου στην Ευρώπη, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Το όραμα της Stellantis είναι να προωθήσει ένα βιώσιμο μοντέλο διανομής των μοντέλων της και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς σε αυτό θα επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές, καθώς το επίκεντρο θα είναι η εμπειρία με τον πελάτη.

»Οι πελάτες θα μπορούν να επωφελούνται από τη δυνατότητά τους να έχουν πρόσβαση στις πολλές εταιρείες (του Ομίλου) και μέσων πολλαπλών καναλιών που θα τους προσφέρουν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών. Οι αντιπρόσωποί μας θα έχουν ένα καινούργιο και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο για να κερδίζουν από τις 14 μάρκες τής Stellantis.

»Θα μπορούν να δημιουργήσουν συνέργειες, να μειώσουν το κόστος διανομής και να προσφέρουν πρόσθετες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Οι συνεργάτες μας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο ως εκπρόσωποι των εμπορικών σημάτων μας επί του (εμπορικού) πεδίου».

Τέλος, η διαδικασία θα ξεκινήσει από την αναδιοργάνωση τού δικτύου των επιβατικών μοντέλων του Ομίλου Stellantis. Σε αυτό που σχετίζεται με τα επαγγελματικά οχήματά του, θα ξεκινήσει από την Πρωτοχρονιά του 2024, όπως δήλωσε εκπρόσωπός του.

Διαβάστε ακόμη:

«Αγεφύρωτο» το χάσμα στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων – Το κέρδος των τραπεζών και οι ενστάσεις της κυβέρνησης

Fitch: Τι «βλέπει» για τις ελληνικές τράπεζες το 2023 

Αγορά Μοδιάνο: Στόχος 4 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο στο νέο τοπόσημο της Θεσσαλονίκης από το Faisgroup (pics)