Η εξέλιξη της Tesla μέσα στα τελευταία δέκα χρόνια είναι ένα μοναδικό φαινόμενο στα χρονικά. Και οι διαρκείς μειώσεις των τιμών στα αυτοκίνητά της τους τελευταίους μήνες έχει φέρει τεράστια αναστάτωση στην αγορά και αρκετά παράπονα από τους καταναλωτές.

Όμως ο Ελον Μασκ δεν φαίνεται να πτοείται. Και σε δήλωσή του προς τους μετόχους και τα στελέχη της εταιρίας έκανε ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται να σταματήσει αυτή την πολιτική της μείωσης των τιμών, καθώς ξεκάθαρος πλέον στόχος της Tesla είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Σύμφωνα με την Automotive News ο Μασκ είπε ότι “θα ακολουθήσουμε πορεία για μεγαλύτερες πωλήσεις και μεγάλο στόλο, και αυτό θεωρούμε ως την σωστή επιλογή, σε αντίθεση με χαμηλές πωλήσεις και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους”.

Οι επενδυτές και οι αναλυτές ρώτησαν τον Mr Tesla για τις συνεχόμενες μειώσεις τιμών στα αυτοκίνητα της Tesla. Και η απάντηση που πήραν ήταν ενδεικτική της διαφορετικής αντίληψης με την οποία λειτουργεί ο Μασκ.

Όπως είπε, η Tesla θα μπορούσε να πουλά τα αυτοκίνητά της με μηδενικό κόστος. Και η εταιρία θα μπορούσε να έχει κέρδη μέσω της τεχνολογίας της αυτόνομης οδήγησης που θα πουλά στους καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, ο Μασκ είπε: “Η Tesla βρίσκεται σε μια πολύ ισχυρή στρατηγική θέση επειδή είμαστε οι μόνοι θα μπορούσαμε να πουλήσουμε με μηδενικό κέρδος και στη συνέχεια να αποφέρουμε πραγματικά τεράστια οικονομικά κέρδη στο μέλλον μέσω της αυτόνομης τεχνολογίας. Κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό“.

Πρόσθεσε επίσης, πάντα στην ίδια συνέντευξη ότι είναι καλύτερο να έχει η εταιρία μεγάλη παραγωγή με μικρότερο περιθώριο κέρδους, και αυτό να αντισταθμίζεται στο μέλλον από την πώληση του software για τα αυτόνομα συστήματα.

Παρ’ όλα διαβεβαίωσε τους επενδυτές ότι ακόμα και μετά τις μειώσεις τα περιθώρια κέρδους της Tesla είναι από τα μεγαλύτερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Όμως οι πρώτες ενδείξεις δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικές, καθώς ο στόχος για 22% περιθώριο κέρδους για τους πρώτους μήνες του 2023 έμεινε στο 19%.

Ενώ και τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 24%, στα 2,5 δισ. δολάρια, παρά τον αριθμό ρεκόρ παραδόσεων αυτοκινήτων που έφθασαν στις 422.875 μονάδες. Στόχος της εταιρίας για φέτος είναι να κλείσει μεταξύ 1,8 και 2 εκατ. μονάδων, σημαντικά περισσότερες από το 1,4 εκατομμύρια μονάδες του 2022.

Διαβάστε ακόμη

Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης, μεγαλύτερο πλεόνασμα το 2023

Η φορολογική υπόθεση που… πάει βόλτα, το ντέρμπι Περιστέρη – Γρύλλου κατά Γκριμάλντι και η Louis Vuitton πάει στην Amanzoe

Πάρης Κυριακόπουλος: Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της Μοτοδυναμική 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ