Στα τέλη του 2021, ο κ. Akio Toyoda, ο Πρόεδρος της Toyota Motors, παρουσίασε το στρατηγικό πρόγραμμα εξηλεκτρισμού των Toyota και Lexus. Σε αυτό προβλεπόταν η δημιουργία 30 νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και για τις δύο εταιρείες ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Μέχρι τότε, η στάση τής ιαπωνικής εταιρείας έναντι των οχημάτων αυτής της τεχνολογίας παρέμενε ουδέτερη, στην καλύτερη περίπτωση. Ωστόσο, υπό την πίεση των εξελίξεων, της νομοθεσίας (κυρίως στην Ευρώπη) και της ογκούμενης ζήτησης και αύξησης των πωλήσεων για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, η Toyota αποφάσισε να κατασκευάσει και τέτοια οχήματα, όπως και να καθορίσει στρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιο για την εξέλιξη και δημιουργία μιας ολοκληρωμένης γκάμας αυτών.

Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας αναθεώρησαν το αρχικό σχέδιο που είχε ανακοινώσει ο κ. Toyoda. Σε δημοσίευμά του, επικαλείται τέσσερα στελέχη της τα οποία εργάζονται για την εξέλιξη των σχετικών προγραμμάτων αλλά θέλησαν να παραμείνουν ανώνυμα για ευνόητους λόγους.

Βάσει όσων δήλωσαν, αποφασίστηκε να σταματήσει η διαδικασία έρευνας και εξέλιξης κάποιων από τα 30 οχήματα που είχαν προγραμματιστεί αρχικά και τα χρήματα τα οποία θα εξοικονομηθούν να επενδυθούν σε όσα θα παραμείνουν, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικά. Στην Toyota θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν καλύτερα την Tesla.

Εκτός αυτού, στο δημοσίευμα του Reuters αναφέρεται ότι σχεδιάζεται να δημιουργηθεί μια καινούργια πλατφόρμα για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα η οποία θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα «e-TNGA».

Όμως, η διαδικασία εξέλιξης και κατασκευής της θα διαρκέσει περίπου πέντε χρόνια.

Διαβάστε ακόμη 

Ανατροπή: Νωρίτερα οι αυξήσεις 7% στις συντάξεις 

Βρετανία: Οι εννέα μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Ρίσι Σούνακ 

Τα χρυσά διαμερίσματα του Hilton, οι προσφορές για ΛΑΡΚΟ, η νέα κίνηση του Ευτύχη Βασιλάκη και η βοήθεια του μεγάλου αδελφού στην Coca Cola 3E