Το 2020 η ελληνική αγορά νέων αυτοκινήτων επηρεάστηκε αρνητικά από την επέλαση του κορωνοϊού και όπως συνέβη σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου, έκλεισε με μειωμένες πωλήσεις συγκριτικά με το 2019.
Τελικά, με βάση τα επίσημα στοιχεία, το 2020 πωλήθηκαν στην Ελλάδα 679 καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εμφανίζοντας αύξηση 257% σε σχέση με τα 190 νέα μοντέλα του είδους που ταξινομήθηκαν το 2019.

Το ρόλο τους σε αυτή την εντυπωσιακή αύξηση έπαιξαν κυρίως δύο παράγοντες, από τη μια η είσοδος στην αγορά συνεχώς νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά κυρίως από την άλλη, η έναρξη τον Αύγουστο του προγράμματος των κρατικών επιδοτήσεων για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη χώρα μας, που μειώνει σημαντικά τις τιμές τους.

Βέβαια, για μια ακόμη φορά θα τονίσουμε ότι τα νούμερα των πωλήσεων νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας παραμένουν χαμηλά, ιδίως εάν συγκριθούν με αυτά που σημειώνονται σε χώρες της Κεντρικής και Βορείου Ευρώπης.

Σε ό,τι αφορά τώρα στο ποιο ηλεκτρικό ήταν ο πρωταθλητής του 2020, τελικά ο τίτλος της προηγούμενης χρονιάς κατέληξε στο Peugeot e-208, την ηλεκτρική εκδοχή του μικρού γαλλικού μοντέλου, που σημείωσε 118 πωλήσεις.

Στη δεύτερη θέση και μετά από μια πολύ «δυνατή» επίδοσή του το Δεκέμβριο (ταξινομήθηκαν 76 νέα αυτοκίνητα), κατετάγη το Volkswagen ID.3 με μόλις 3 αυτοκίνητα διαφορά (115 πωλήσεις).

Δείτε την υπόλοιπη κατάταξη στο newsauto