Συνολικά 12.725 αιτήσεις σε λιγότερο από 10 ημέρες λειτουργίας υποβλήθηκαν στη νέα πλατφόρμα των ψηφιακών ΚΕΠΑ και την Εθνική Πύλη Αναπηρίας.

Όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ σε ανακοίνωσή του, οι πολίτες εμπιστεύθηκαν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία πιστοποίησης αναπηρίας, που καταργεί τις αλλεπάλληλες επισκέψεις στα ΚΕΠΑ, απλοποιεί συνολικά τη διαδικασία πιστοποίησης και βελτιώνει σημαντικά την καθημερινότητα τους.

Παράλληλα, ο e-ΕΦΚΑ διευκρινίζει ότι, όσα προβλήματα εντοπίζονται, αντιμετωπίζονται άμεσα. Επιπλέον, έχουν παρασχεθεί εγκαίρως αναλυτικές οδηγίες στους υπαλλήλους που διαχειρίζονται τη νέα πλατφόρμα για την αποφυγή λαθών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση που αφορά στα Ψηφιακά ΚΕΠΑ, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή εξυπηρέτησης 1555 ή να υποβάλουν ηλεκτρονικό ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση της νέας υπηρεσίας πιστοποίησης αναπηρίας, μέσω του Gov.gr και της ιστοσελίδας της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας https://ekepa.epan.gov.gr/.

Διαβάστε ακόμη:

Deutsche Bank: Ανεβάζει τον πήχη για τις ελληνικές τράπεζες – Ποια είναι η κορυφαία επιλογή (γραφήματα)

Gazprom: Ξεκινά εκ νέου τις εξαγωγές αερίου μέσω της Αυστρίας

Στο «σφυρί» βίλες – οικόπεδα και με χαμηλές τιμές εκκίνησης