Οι αποφάσεις της Ε.Ε. έχουν παρθεί. Από το 2035 (στην Ελλάδα το 2023) δε θα πωλούνται άλλα αυτοκίνητα από τις εκθέσεις, εκτός από ηλεκτρικά. Μια απόφαση που έχει φέρει αναστάτωση στις αγορές και κυρίως των χωρών που παράγουν αυτοκίνητα και στηρίζουν το ΑΕΠ τους σημαντικά με την αγορά αυτή.

Παράλληλα αυτή η απόφαση άνοιξε την πόρτα στους Κινέζους οι οποίοι κάνουν διαρκή αντεπίθεση με πολύ καλά αυτοκίνητα μάλιστα.

Οι δεύτερες σκέψεις των χωρών – κρατών, για αλλαγή του χρονοδιαγράμματος της απαγόρευσης στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, έχοντας και την μεγάλη πίεση αυτοκινητοβιομηχανιών – κολοσσών μπορούν και να εξαλειφθούν, λόγω των νέων μπαταριών στερεού τύπου.

Η τεχνολογία των μπαταριών για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα εξελίσσεται αλλά με τον ρυθμό που επιτρέπει η υπάρχουσα τεχνολογία, όπως και το οικονομικό συμφέρον για τις εταιρείες παραγωγής τους και αυτό των αυτοκινητοβιομηχανιών που θα τις χρησιμοποιούν.

Τα τελευταία περίπου τρία χρόνια οι αναφορές σχετικά με τις μπαταρίες ηλεκτρολύτη στερεάς κατάστασης έχουν αυξηθεί, το ίδιο και οι δημοσιεύσεις σε επιστημονικές εργασίες για τα αποτελέσματα ερευνών που τις αφορούν.

Προς το παρόν, οι ερευνητές δεν έχουν καταλήξει οριστικά κατά πόσο είναι εφικτό ή όχι να υπάρξουν σε ευρεία παραγωγή σε σύντομο χρονικό διάστημα, όπως θα ήθελαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto