Ο τεχνολογικός κολοσσός της Alphabet ανακοίνωσε ασθενέστερα του αναμενόμενου έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο, παρόλο που η μετοχή της σημείωσε άνοδο άνω του 4% σε διευρυμένες συναλλαγές.

Η εταιρεία είχε, σύμφωνα με το CNBC:

  • Κέρδη ανά μετοχή (EPS): 1,21 δολάρια έναντι 1,28 δολάρια που αναμενόταν, σύμφωνα με την Refinitiv.
  • Έσοδα: $69,69 δισ. έναντι $69,9 δισ. που αναμενόταν, σύμφωνα με τη Refinitiv
  • Έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube: 7,34 δισ. δολάρια έναντι 7,52 δισ. δολάρια που αναμένονταν, σύμφωνα με το StreetAccount
  • Έσοδα Google Cloud: $6,28 δισ. έναντι $6,41 δισ. που αναμένονταν, σύμφωνα με το StreetAccount.
  • Κόστος απόκτησης επισκεψιμότητας (TAC): $12,21 δισ. έναντι $12,41 δισ. που αναμενόταν, σύμφωνα με το StreetAccount

Η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε στο 13% το τρίμηνο από 62% ένα χρόνο νωρίτερα, όταν η εταιρεία επωφελούνταν από την άρση των lockdowns και οι καταναλωτικές δαπάνες ήταν σε άνοδο.

Τα διαφημιστικά έσοδα αυξήθηκαν μόλις 12% στα 56,3 δισ. δολάρια, καθώς οι διαφημιστές περιόρισαν τις δαπάνες τους για να διαχειριστούν τις πληθωριστικές πιέσεις. Η πιο αξιοσημείωτη επιβράδυνση σημειώθηκε στο YouTube, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% μετά από άλμα 84% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.

Τα έσοδα της Google από την Αναζήτηση και άλλα έσοδα ήταν 40,69 δισ. δολάρια, από 35,85 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος, όπως έδειξε η έκθεση. Η αύξηση αυτή ενισχύθηκε από τις αναζητήσεις για ταξίδια και λιανικό εμπόριο, δήλωσε ο Philipp Schindler, επικεφαλής της Google.

Τα έσοδα στον τομέα Other Bets της Alphabet, ο οποίος περιλαμβάνει τη μονάδα αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων Waymo καθώς και ορισμένα έργα τεχνολογίας υγείας και τους επιχειρηματικούς βραχίονες της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 1 εκατ. δολάρια σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 193 εκατ. δολάρια. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου έχασε 1,69 δισ. δολάρια.

Η Google Cloud, η οποία δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες για τα έσοδα, έχασε 858 εκατ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Το τμήμα cloud προσπαθεί να πάρει μερίδιο από τις Amazon Web Services και Microsoft Azure, τους δύο κορυφαίους παίκτες στην αγορά. Η Microsoft ανακοίνωσε την Τρίτη ότι τα έσοδα από το Azure και άλλες υπηρεσίες cloud αυξήθηκαν κατά 40% την περίοδο αυτή.

Η Alphabet δεν έδωσε πρόβλεψη εσόδων, αλλά οι αναλυτές αναμένουν αύξηση μέσα στο β’ τρίμηνο του 2022 κατά 14% στα 293,9 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη Refinitiv, ενώ αβέβαιο είναι το μέλλον για τις μετοχές της καθώς έχει χάσει περίπου το ένα τέταρτο της αξίας τους φέτος.

Διαβάστε ακόμη

Θάλεια Αγούδημου: Στο σφυρί μεζονέτα της στη Βουλιαγμένη (pics)

Τα καλτσούνια του MBS, οι… ματιές της CVC, η (άντε πάλι) αύξηση της Attica και το… μαντήλι του Σωκράτη 

Ενέργεια: Ευρώπη και Ελλάδα σε «καύσωνα» υψηλών τιμών (διάγραμμα)