Θεαματική είναι η αύξηση στα έσοδα από πωλήσεις που κατέγραψε η Carrefour για το γ΄ τρίμηνο του 2022, με τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ να προσελκύει περισσότερους πελάτες στα οικονομικά προϊόντα της εν μέσω της ανόδου του πληθωρισμού στη χώρα.

Ειδικότερα, όπως μετέδωσε το Reuters, τα έσοδα από πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 11,3% σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2021 και ενισχυμένα κατά 7,3% σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2022.

Στην αγορά της Γαλλίας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 6,6% σε ετήσιο επίπεδο, με τις αγορές στα υπερμάρκετ της Carrefour να ενισχύονται κατά 5%.

Η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει πως επέδειξε «ευκινησία καθώς οι καταναλωτές προσάρμοσαν την αγοραστική συμπεριφορά τους εν μέσω του πληθωριστικού περιβάλλοντος».

Η Carrefour ανέφερε πως αναμένει ότι οι καθαρές ταμειακές ροές της εταιρείας για το σύνολο του 2022 θα κινηθούν «εύκολα πάνω» από το 1 δισ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Αυτός ο διάσημος Έλληνας είναι ο πρώτος που δημιούργησε ένα παγκόσμιο Airbnb γεύσης (PICS, VIDEO)

Πολωνοί, Σέρβοι και Τούρκοι επιχειρούν «απόβαση» στην ελληνική αγορά

Οι 10 επιχειρηματικοί κολοσσοί που ξεκίνησαν από ένα γκαράζ