Ο Κάμερον Μίτσελ είναι διευθύνων σύμβουλος στην αλυσίδα εστιατορίων CMR στην Αμερική.

Μιλώντας πρόσφατα στο CNBC, αποκάλυψε πως εκτός από τις επιπτώσεις που έχει προκαλέσει η εφοδιαστική κρίση αλλά και η εκρηκτική άνοδος του πληθωρισμού στα κέρδη της επιχείρησής του, το τελευταίο διάστημα, ο γνωστός επιχειρηματίας καλείται να αντιμετωπίσει ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα … τους μη νομοταγείς πελάτες.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, υπάρχει πράγματι, μία μερίδα πελατών οι οποίοι δεν συμμορφώνονται με τα μέτρα προστασίας κατά της Covid-19 και τελικά, κοστίζουν ακριβά στην επιχείρησή του, τουλάχιστον 750.000 δολάρια ετησίως.

«Έπειτα από την έλευση της πανδημίας, ξοδεύουμε περίπου τα 3/4 των κερδών μας, περίπου 1 εκατ. ετησίως για την ασφάλεια και την προστασία του προσωπικού μας από κάποιους απείθαρχους επισκέπτες που τυγχάνει να έρχονται στα εστιατόρια μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μίτσελ, προσθέτοντας ότι ενώ υπάρχει μόνο ένα «μικρό ποσοστό» πολιτών οι οποίοι δεν συμμορφώνονται με τα υγειονομικά πρωτόκολλα  παρόλα αυτά, είναι αρκετό για να θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.

Είναι γεγονός, πως οι εντάσεις μεταξύ πελατών και προσωπικού, ιδιαίτερα όσον αφορά στις κατευθυντήριες γραμμές για την ασφάλεια και την προστασία κατά της Covid- 19 έχουν επιβαρύνει τις επιχειρήσεις, τα τελευταία δύο χρόνια.

Στο μεταξύ και οι τιμές των τροφίμων έχουν αυξηθεί δραματικά το τελευταίο διάστημα. Μόνο κατά τον μήνα Ιανουάριο κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 7% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία του Γραφείου Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.

Παράλληλα, το αυξανόμενο κόστος σε συνδυασμό με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού το περασμένο έτος, αποτέλεσαν μια ακόμη πρόκληση για τα εστιατόρια. Η εθνική ένωση εστιατορίων αναμένει ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον, ένας χρόνος – μπορεί και περισσότερο – προκειμένου να αρχίσουν να σταθεροποιούνται οι συνθήκες στο χώρο της εστίασης.

Ο Μίτσελ εξήγησε πως τα εστιατόρια έχουν πληγεί από τις ανατιμήσεις των προϊόντων. «Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση στις τιμές των αγαθών το οποίο καλούμαι να αντιμετωπίσω τα τελευταία 42 χρόνια, από τότε δηλαδή, που ξεκίνησα να δραστηριοποιούμαι στο χώρο της εστίασης. Ενδεικτικά, πέρυσι το κόστος αγαθών ήταν το 29,6% των πωλήσεων, φέτος το 33% των μέχρι τώρα πωλήσεων. Αυτή η αύξηση του κόστους κατά 3,4% επηρεάζει σοβαρά τα κέρδη μας», αναφέρει.

 

Διαβάστε ακόμα:

Nord Stream 2: Τι σημαίνει το stop στον πιο στρατηγικό αγωγό της Ρωσίας

Πλειστηριασμοί: Τι κλήρωσε η «βροχή» στα επώνυμα σφυριά (pics)

Έκθεση για την 13η αξιολόγηση: Ισχυρή ανάκαμψη αλλά και κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία