Η Pfizer αναθεώρησε την Τρίτη ανοδικά τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του εμβολίου της κατά της Covid-19 για το σύνολο του έτους κατά 7,5% στα 36 δισ. δολάρια, καθώς υπογράφει συμφωνίες με χώρες για ενισχυτικές δόσεις και λαμβάνει εγκρίσεις για τη χρήση των εμβολίων της σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι είναι σε σωστή τροχιά σε ό,τι αφορά την παράδοση 2,3 δισ. δόσεων εμβολίων, από τις περίπου 3 δισ. που σχεδιάζει να παρασκευάσει φέτος.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, λόγω μιας πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας της COVID-19 σε όλο τον κόσμο, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια ιστορίας της εταιρίας. Η εταιρία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.

Άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, πράγμα που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες.

Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.

Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισεκ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν 10,88 δισεκ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.

Διαβάστε ακόμα:

JP Morgan: Νέες τιμές στόχοι για τις ελληνικές τράπεζες – Πού θα κριθεί το re-rating των μετοχών τους

Η δουλίτσα της Διάτμησης (πρώην… Φλομπέρ) το νέο ομόλογο, το «μαντήλι» του Φερίτ και η παρεξήγηση στο Annabel’s

Στέλιος Χατζηιωάννου: easy παντού για τον Sir Stelios (pics)