Η Starbucks επιδιώκει να εφαρμόσει σταδιακά στις Ηνωμένες Πολιτείες όσα έχει μάθει στη βιομηχανία του fast food της Κίνας, σύμφωνα με τον Kevin Johnson, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας.

Μιλώντας στο CNBC στο μεγαλύτερο κατάστημα Starbucks στον κόσμο, που βρίσκεται στη Σαγκάη, ο Johnson επαίνεσε τον ρυθμό της καινοτομίας στην Κίνα – “πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου” – καθώς συζήτησε την πρόσφατη συνεργασία της εταιρείας με την Alibaba.

Με στόχο την επέκταση των υπηρεσιών παράδοσης Starbucks σε περισσότερες κινεζικές πόλεις, η συνεργασία ουσιαστικά ενσωματώνει την εφαρμογή Starbucks στα ψηφιακά δίκτυα της Alibaba. Για τους πελάτες, αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα Starbucks που παραδίδονται αντικατοπτρίζουν την ποιότητα του καταστήματος, χάρη στην ανασχεδιασμένη συσκευασία και τα καπάκια που αποτρέπουν να χυθεί το ρόφημα, δήλωσε ο Johnson.

Όταν παραδίδονται στους πελάτες, “τα ροφήματα έχουν την ίδια θερμοκρασία σαν ο barista να τα ετοιμάζει και να σας τα δίνει επί τόπου”, εξήγησε. Ο Αμερικανός επιχειρηματίας αντικατέστησε τον προηγούμενο CEO Howard Schultz πέρυσι, όταν ο τελευταίος ανέλαβε το ρόλο του εκτελεστικού προέδρου.

Η εταιρεία πρόκειται να αξιοποιήσει τις πρακτικές παράδοσης που έμαθε Κίνα και “να τις εφαρμόσει σε άλλα μέρη του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ”, δήλωσε ο CEO.

Ο γίγαντας του καφέ δήλωσε πέρυσι στο CNBC ότι θα άνοιγε ένα νέο κατάστημα στην Κίνα κάθε 15 ώρες. Από τότε που η Starbucks ξεκίνησε για πρώτη φορά στην Κίνα το 1999, η χώρα έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της εταιρείας. Η αμερικανική εταιρεία ήδη διαθέτει περισσότερα από 3.000 καταστήματα και δήλωσε ότι αναμένει να ξεκινήσει χιλιάδες ακόμη μέχρι το 2021.