Επιχειρήσεις

Zara: Αποκαλυπτήρια για το νέο παγκόσμιο concept store στο εμπορικό κέντρο Golden Hall

  • newsroom


Το κατάστημα ενσωματώνει τις τελευταίες συλλογές του Zara Woman, Man & Kids και ένα πλήρως εξοπλισμένο ειδικό τμήμα ομορφιάς

Η Zara άνοιξε τις πόρτες του νέου καταστήματός της στο εμβληματικό εμπορικό κέντρο Golden Hall, προκειμένου να γίνει το νέο concept store του brand στην Ελλάδα.

Το νέο κατάστημα, ουσιαστικά η ανακαίνιση και η διεύρυνση του υπάρχοντος καταστήματος της Zara στο Golden Hall, είναι ένα παράδειγμα για το πώς η εταιρεία επενδύει σε αυτά τα καινούργια υψηλής ποιότητας, ψηφιοποιημένα και διαφορετικά καταστήματα για να παρουσιάσει την τελευταία της βιωσιμότητα, τις τεχνολογικές εξελίξεις ενός ολοκληρωμένου καταστήματος και της διαδικτυακής πλατφόρμας πωλήσεων.

Με επιφάνεια πωλήσεων σχεδόν 3.200 τ.μ. σε δύο ορόφους, ο νέος χώρος θα στεγάσει όλες τις συλλογές της αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως εξοπλισμένου τμήματος Ομορφιάς. Το γυναικείο τμήμα είναι διαθέσιμο στο ισόγειο ενώ στον πρώτο όροφο είναι διαθέσιμο το ανδρικό και παιδικό τμήμα.

Το νέο τμήμα Ομορφιάς, προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική καθηλωτική εμπειρία με εξατομικευμένες συμβουλές ομορφιάς, είναι διαθέσιμο στο ισόγειο σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με δάπεδο, τοίχους και οροφές που ταιριάζουν με το χρώμα, σε αντίθεση με τους δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα που αναδεικνύουν τις νέες σειρές προϊόντων που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Diane Kendal. Κάθε προϊόν εμφανίζεται σε δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα για να του δώσει εξέχουσα θέση ενώ οι φεγγίτες αναπαριστούν το φυσικό φως της ημέρας.

Store concept

Το store concept είναι σχεδιασμένο από την αρχιτεκτονική ομάδα της Zara και μπορεί να περιγραφεί με τέσσερις λέξεις που κυριαρχούν στην αρχιτεκτονική φιλοσοφία της Zara: απλό, λειτουργικό, σοφιστικέ και εκλεπτυσμένο.

Το κατάστημα εκτείνεται γύρω από ομόκεντρους χώρους που έχουν σχεδιαστεί ως το τέλειο πλαίσιο για τις συλλογές Zara, όπου το προϊόν και ο καταναλωτής είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές. Χάρη στη μελετημένη δέσμευσή του σε οργανικά σχήματα και μια σειρά από καμπύλες χωρίς κορυφογραμμές, το έργο αποτελεί φόρο τιμής στο κόσμο του υφάσματος και των πρώτων υλών. Αυτή η αισθητική συνεχίζεται σε όλα τα στοιχεία άλλων καταστημάτων, όπως οι οθόνες και τα έπιπλα.

Αυτός ο νέος τρόπος παρουσίασης των συλλογών της αλυσίδας φέρνει στο φως την κομψή λευκή επιφάνεια που περικλείει την οροφή και τους τοίχους δημιουργώντας ένα σκηνικό που ενισχύει τις συλλογές. Λουσμένο σε ένα απαλό, ζεστό και φυσικό περιβάλλον με παρουσία πρασίνου που αντιπροσωπεύουν την ιδιοσυγκρασία του brand που συνδέεται με το είδος του προϊόντος και τα πρότυπα βιωσιμότητας, καλώντας τους καταναλωτές να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία αγορών.

Ο φωτισμός είναι επίσης ιδιαίτερος αφού επιλέγει και αναδεικνύει τα ενδύματα από το φόντο τους. Η επιλογή των υλικών συμβάλλει επίσης σε αυτή την αφήγηση, με την παλέτα καφέ και πέτρινων αποχρώσεων και ματ φινιρισμάτων.

Ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών

Το ολοκληρωμένο μοντέλο καταστημάτων και διαδικτύου της Zara επιτρέπει στην αλυσίδα να προσαρμόζεται στους πελάτες σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τη μόδα σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Από την άποψη αυτή, οι χώροι εμπειρίας πελατών στο κατάστημα θα προσφέρουν νέους χώρους ευελιξίας, όπως χώρους αναμονής δωματίων και εκθεσιακούς χώρους.

Χάρη στο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων (SINT), οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές: να επισκεφθούν το κατάστημα και να αγοράσουν online ζητώντας κατ’ οίκον παράδοση, να κάνουν αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων στο κατάστημα, να στείλουν ηλεκτρονικές παραγγελίες από καταστήματα και ούτω καθεξής.

Αυτή η τεχνολογική ενσωμάτωση είναι δυνατή λόγω της πλήρους εφαρμογής του συστήματος αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID). Επιπλέον, η Zara στο Golden Hall ενσωματώνει ένα διαδικτυακό Silo για ηλεκτρονικές παραδόσεις.

Καθοδηγούμενος από την οικολογική αποδοτικότητα

Σχεδιασμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα, το κατάστημα της Zara στο Golden Hall συμμορφώνεται με τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις του Ομίλου Inditex και ενσωματώνει τις τελευταίες καινοτομίες οικολογικής απόδοσης για τη μείωση της κατανάλωσης νερού και ενέργειας σε σύγκριση με ένα συμβατικό κατάστημα.

Οι περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της Inditex δεν σταματούν όμως στο σχεδιασμό των καταστημάτων, καθώς η οικολογική απόδοση αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο των τεχνολογιών κατασκευής και των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενδυμάτων. Αυτή η δέσμευση αντικατοπτρίζεται μέσω του Join Life, μιας πρωτοβουλίας που φέρνει σε επαφή τη μόδα και τη βιωσιμότητα. Όλα τα προϊόντα με την ετικέτα Join Life της Inditex κατασκευάζονται με βιώσιμα υλικά ή/και διεργασίες ή με τεχνολογίες που εξοικονομούν νερό ή μειώνουν τις εκπομπές άνθρακα.

Το 2020, περισσότερο από το 35% των ενδυμάτων της Inditex έφεραν την ετικέτα Join Life και το 50% των ενδυμάτων θα έχουν αυτή την ετικέτα μέχρι το 2022. Στόχος της Inditex είναι να χρησιμοποιήσει μόνο βιώσιμο βαμβάκι και ίνες κυτταρίνης έως το 2023. Μέχρι το 2025, o πολυεστέρας και τα λευκά λινά θα είναι 100% ανακυκλωμένα ή βιώσιμα.

Διαβάστε ακόμη:

Τι είδε η ηγεσία του ξενοδοχειακού κολοσσού της Accor στην Ελλάδα

Η πανδημία «πίκρανε» τον Τερκενλή

Προς αξιοποίηση δεκάδες διατηρητέα του Δημοσίου στο κέντρο της Αθήνας (pics)