Ως  μεγάλη ευκαιρία προώθησης του θαλάσσιου τουρισμού μεταξύ της Κύπρου και της Ελλάδας  χαρακτήρισε την έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λεμεσού – Πειραιά στις 19 Ιουνίου μετά από 21 χρόνια, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου   Βασίλης Δημητριάδης, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα  στην Κυπριακή Πρεσβεία της Αθήνας.

«Δεν πανηγυρίζουμε. Το λέμε εγχείρημα και όχι επίτευγμα. Πρέπει να το αγκαλιάσει ο κόσμος. Είναι ευκαιρία για  τους Ελλαδίτες να επισκεφθούν τους συγγενείς του στην Κύπρο που ανέρχονται σε 60.000 περίπου».

Η γραμμή είναι πλήρως επιδοτούμενη με χρήματα της κυπριακής  κυβέρνησης μετά από άδεια που έδωσε η Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ διότι θεωρήθηκε ως  υπηρεσία Δημοσίου Συμφέροντος για τα επόμενα τρία χρόνια με το συνολικό  ποσό των 16,5 εκατ. ευρώ.

Το πλοίο τύπου ro-pax M/V DALEELA σημαίας Κύπρου που διαχειρίζεται η εταιρεία Scandro Holding LTD, είναι μεταφορικής ικανότητας 400 ατόμων και 100 οχημάτων.

Το πλοίο θα αποπλεύσει στις 12 το μεσημέρι της Κυριακής 19 Ιουνίου από τη Λεμεσό και θα καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά στις 18.00 το απόγευμα της Δευτέρας 20 Ιουνίου.

Τέσσερα δρομολόγια μετ΄ επιστροφής θα πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο, 8 τον Ιούλιο, 7 τον Αύγουστο και 3 τον Σεπτέμβριο.

Tον Ιούνιο θα κάνει τέσσερα δρομολόγια μετ’ επιστροφής, τον Ιούλιο οκτώ, τον Αύγουστο επτά και  τον Σεπτέμβριο τρία. Το ταξίδι διαρκεί 30 ώρες. Το πλοίο είναι το επιβατηγό/Ro Pax  M/V DALEELA υπό κυπριακή σημαία ναυπηγήσεως  1991. Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Scandro Holding Ltd. Έχει μεταφορική ικανότητα 400 επιβατών σε:

-38 καμπίνες 1ης κλάσης (110 επιβάτες)

– 68 καμπίνες 2ης κλάσης (180 επιβάτες) και 110 αεροπορικές θέσεις. Έχει επίσης μεταφορική ικανότητα 100 οχημάτων.

Τα κόστη μεταφοράς  μετ’ επιστροφή κυμαίνονται:

– από 160,42 ευρώ για VIP θέση,

-76,42 ευρώ για αεροπορική θέση

– Για οχήματα έως πέντε μέτρα  203,44 ευρώ.

Το πλοίο διαθέτει εστιατόριο, καφετέρια και ιατρείο.

Σε περίπτωση βλάβης του πλοίου η εταιρεία θα πρέπει να μεριμνήσει για εφεδρικό μέσα σε 15-20 ημέρες ενώ αφαιρείται ένα μεγάλο ποσό της επιδότησης.

Υπάρχουν σκέψεις από του χρόνου να δρομολόγιο να επεκταθεί στο Ισραήλ αλλά το κομμάτι αυτό δεν θα είναι επιδοτούμενο. Στόχος ο θρησκευτικός τουρισμός.

Στην ιστοσελίδα της εταιρείας scandroholding.com/gr/ μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος επιβάτης να δει πληροφορίες για τις τιμές των εισιτηρίων και τα δρομολόγια.

Διαβάστε ακόμα:

Η Ευρώπη εκπέμπει SOS: «Έρχεται μεγάλη ύφεση στην οικονομία»

Κλείνει η συμφωνία Ελλάκτωρ και Motor Oil – Οι λεπτομέρειες του deal

Ρεύμα: Ποιοι θα εισπράξουν τα 600 ευρώ – Στα 15 λεπτά η κιλοβατώρα από Ιούλιο