Η εισηγμένη στην αμερικανική αγορά του NASDAQ η StealthGas συμφερόντων του Χάρη Βαφειά ανακοίνωσε τα αποτελέσματα β’ τριμήνου και α’ εξαμήνου.

Τα έσοδα το β’ τρίμηνο έφθασαν τα 40 εκατομμύρια δολάρια με στόλο από 34 πλοία έναντι του ίδιου ποσού το περσινό αντίστοιχο χρονικό διάστημα όταν όμως ο στόλος αποτελείτο από 42 πλοία.

Για το υπόλοιπο του 2022 είναι χρονοναυλωμένο ήδη το 62% του στόλου.

Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων και τα έξοδα διαχείρισης και οι αποσβέσεις στο σύνολο μειώθηκαν κατά 6,4 εκατομμύρια δολάρια το β’ τρίμηνο σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

• Τα κέρδη ανήλθαν στα 12,2 εκατομμύρια αυξημένα κατά 650% σε σύγκριση με το 2021 ενώ τα κέρδη ανά μετοχή είναι 0,32 δολάρια έναντι κερδών 1,6 εκατ. Και 0,04 δολάρια ανά μετοχή του 2021.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη έφθασαν τα 11,3 εκατομμύρια το β’ τρίμηνο του 2022 και 0,30 δολάρια ανά μετοχή

Στις 30 Ιούνιου η ρευστότητα της εταιρείας ήταν 100 εκατομμύρια δολάρια έναντι 45,7 εκατομμυρίων στις 31 Δεκεμβρίου του 2021.

Το α’ εξάμηνο του 2022 η εταιρεία κατέγραψε κέρδη 19,8 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι 2,4 εκατομμυρίων το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.

Τα έσοδα ανήλθαν στα 75,1 εκατομμύρια μειωμένα κατά 1,6 εκατομμύρια ή 2,1% σε σύγκριση με τα 76,7 εκατομμύρια το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.

Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έφθασαν τα 8,9 εκατομμύρια και 26,2 αντιστοίχως έναντι 12,9 εκατομμυρίων και 30,9 το περσινό χρονικό διάστημα. Η μείωση των λειτουργικών εξόδων των πλοίων οφείλεται στη μείωση του στόλου.

H εταιρεία αγόρασε δύο νεότευκτα Medium size Gas carriers μεταφορικής ικανότητας 40.000 τόνων το καθένα, αξίας $120 εκατ., με παράδοση μέσα στο 2023 από τη Hyundai.

Ο πρόεδρος του ΔΣ Board Chairman Michael Jolliffe σχολίασε:

«Μετά τη στρατηγική απόφαση να γίνει η εταιρεία ένας καθαρός παίκτης στην ευρύτερη αγορά υγραερίου, αυτό ήταν το δεύτερο τρίμηνο που ο στόλος της Stealthgas αποτελούνταν μόνο από πλοία LPG διαφόρων μεγεθών. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα που ανακοινώσαμε σήμερα, καθώς ήταν το πιο κερδοφόρο εξάμηνο για την εταιρεία μας εδώ και πάνω από μια δεκαετία.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου υπήρξε μεγάλη ζήτηση για τα πλοία μας . Όλα τα μεγέθη του στόλου μας παρουσίασαν βελτιωμένα αποτελέσματα και ιδιαίτερα τα πλοία εύχρηστα ενίσχυσαν την απόδοση μας. Τα κέρδη ανά μετοχή EPS για τους έξι μήνες ήταν 0,52 $, ενώ η μετοχή μας διαπραγματεύεται αυτήν τη στιγμή κάτω από τα $3.

Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική ναύλωσης τοποθετώντας τα πλοία μας σε ναύλωση περιόδου και ενώ οι καλοκαιρινοί μήνες είναι συνήθως πιο ήσυχοι από άποψη δραστηριότητας και έχουμε δει περισσότερη spot δραστηριότητα, αναμένουμε ότι θα βρούμε αυξανόμενες ευκαιρίες τους επόμενους μήνες για ναύλωση περιόδου και προσέθεσε:

«Αν και είμαστε αισιόδοξοι για την ναυτιλιακή αγορά υγραερίου, αναγνωρίζουμε ότι συνεχίζουμε να δραστηριοποιούμαστε σε ένα προκλητικό γεωπολιτικό περιβάλλον όπου τα ζητήματα διαιωνίζονται. Μέχρι τώρα, οι πληθωριστικές πιέσεις μάς απασχολούσαν και καταφέραμε προς το παρόν να συγκρατήσουμε τις πιέσεις κόστους. Έχουμε αρχίσει να βλέπουμε τον αντίκτυπο από τις αυξήσεις των επιτοκίων, αν και αυτές έχουν μετριαστεί κάπως από τις αντισταθμίσεις επιτοκίων που έχουμε εισαγάγει και τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα χρέους που διατηρούμε σε αυτό το σημείο.

Όπως έχουμε σημειώσει διατηρούμε μια υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση που επιτρέπει επενδύσεις και μέτρια ανανέωση στόλου, όπως για παράδειγμα, με τα δύο νέας κατασκευής μεσαίου αερομεταφορέα αερίου που αναμένουμε να παραδοθούν το επόμενο έτος. Είναι σημαντικό να διατηρούμε έναν σύγχρονο στόλο υψηλής ποιότητας που μας επιτρέπει να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας με αξιοπιστία και ασφάλεια στους πελάτες μας».

Διαβάστε επίσης:

Μισός χρόνος πολέμου στην Ουκρανία: Γιατί όλες οι προβλέψεις της Δύσης έχουν «πέσει» έξω

Οι παρακολουθήσεις και ο επιθεωρητής Κάλαχαν, το mega deal της Τράπεζας Πειραιώς, η Aegean φλερτάρει την Croatian Airlines και το μπλέξιμο Παπαλέκα στο Port of Paros

Τα… απόνερα της πολιτικής έντασης ανησυχούν τις τράπεζες