Ολοένα και περισσότερες παραγγελίες για ναυπήγηση πράσινων πλοίων που θα μπορούν να καταναλώνουν και εναλλακτικά καύσιμα βάζουν στις γιάρδες οι Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι καθίστανται εκ των πραγμάτων πρωτοπόροι στη νέα εποχή που ανατέλλει και για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στο Greener Shipping Summit που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Ευγενίδη, οι 34 από τις 125 παραγγελίες για δεξαμενόπλοια μπορούν να χρησιμοποιούν διπλό καύσιμο, κυρίως LNG ενώ υπάρχουν 17 παραγγελίες έτοιμες για άλλα εναλλακτικά καύσιμα-ready.

Από τις παραγγελίες που έχουν βάλει οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες για ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το 50% ήτοι 23, τον αριθμό μπορούν να χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα. Εξ αυτών οι 21 παραγγελίες αφορούν πλοία (ready) που έχουν τις υποδομές ώστε να εξοπλιστούν εκ των υστέρων με συστήματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων και δύο που είναι ήδη διαθέσιμα για χρήση εναλλακτικών καυσίμων.

Για πλοία μεταφοράς αερίου πάνω από το 68% ήτοι 67 πλοία θα μπορούν να χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα. Από αυτά 17 παραγγελίες αφορούν πλοία που μπορούν να εξοπλιστούν εκ των υστέρων με συστήματα καύσης εναλλακτικών καυσίμων και 50 που θα είναι ικανά να χρησιμοποιήσουν άμεσα εναλλακτικά καύσιμα.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: 350 εκατ. ευρώ σε παρεμβάσεις στήριξης των ευάλωτων

ΥΠΕΝ: Μαξιλάρι €100 εκατ. για την επιδότηση της ηλεκτρικής ενέργειας στον κλάδο της ενεργοβόρας βιομηχανίας

Τέλος στο μποτιλιάρισμα και τη ρύπανση: Η επανάσταση των αερο-ταξί ξεκινά σε Νέα Υόρκη και Παρίσι

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ